vytisknout velikost písma Audi S1 chce v novej reklame priviesť do sivého sveta trochu farieb

Značka Audi práve predstavila jazdné video ku svojej pripravovanej novinke S1. Za tú minútu a pol vášho času jeho pozretie stojí.

V šedej, členitej hale sa stretávajú dvaja malí dravci, jeden červený a druhý krikľavo žltý. Ide samozrejme o nové Audi S1, ktorá oslávi svoju premiéru na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Po krátkom prológu zakončenom pohľadmi na detaily karosérií vozy vyštartujú proti sebe a minútu jazdí. Výrobca pritom zdôrazňuje predovšetkým pohon quattro, voľbu jazdných režimov Audi Drive Select, audiosústavu Bose a špecifické prevedenie interiéru.

Pripomeňme, že nový model S1 sa bude dodávať v troj a päťdverovom prevedení a stane sa špičkovou verziou radu Audi A1. O jeho pohon sa postará zážihový štvorvalec 2,0 TFSI s výkonom 231 koní (170 kW) a krútiacim momentom 370 Nm, ktorý sa na kolesá oboch náprav prenáša cez sústavu quatrro. Z 0 na 100 km/h zrýchli trojdverovej Audi S1 za 5,8 s a dosiahne najvyššiu rýchlosť 250 km/h.

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY