vytisknout velikost písma Audi S1 chce v novej reklame priviesť do sivého sveta trochu farieb

Značka Audi práve predstavila jazdné video ku svojej pripravovanej novinke S1. Za tú minútu a pol vášho času jeho pozretie stojí.

V šedej, členitej hale sa stretávajú dvaja malí dravci, jeden červený a druhý krikľavo žltý. Ide samozrejme o nové Audi S1, ktorá oslávi svoju premiéru na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Po krátkom prológu zakončenom pohľadmi na detaily karosérií vozy vyštartujú proti sebe a minútu jazdí. Výrobca pritom zdôrazňuje predovšetkým pohon quattro, voľbu jazdných režimov Audi Drive Select, audiosústavu Bose a špecifické prevedenie interiéru.

Pripomeňme, že nový model S1 sa bude dodávať v troj a päťdverovom prevedení a stane sa špičkovou verziou radu Audi A1. O jeho pohon sa postará zážihový štvorvalec 2,0 TFSI s výkonom 231 koní (170 kW) a krútiacim momentom 370 Nm, ktorý sa na kolesá oboch náprav prenáša cez sústavu quatrro. Z 0 na 100 km/h zrýchli trojdverovej Audi S1 za 5,8 s a dosiahne najvyššiu rýchlosť 250 km/h.

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY