vytisknout velikost písma Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?

Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?
Zoznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogaléria

Audi predstavilo modernizovanú verziu športového "kupésedanu" RS7 Sportback. Ak ste si už prešli fotogalériu a márne rozmýšľate, v čom sa nové Audi RS7 Sportback líši od toho doterajšieho, ušetríme vám trápenie. Hlavnou novinkou je rozšírenie výbavy o LED svetlá.

RS7140004_medium.jpgRS7140005_medium.jpgRS7140006_medium.jpg
Najväčšou novinkou omladenej RS7 sú LED svetlomety; technika sa nemení

Ich vzhľadu sa prispôsobila aj typická maska ​​"Singleframe", ktorá dostala ešte ostrejšie rohy. Audi zmieňuje tiež ľahkú modifikáciu predného nárazníka.

LED svetlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériovej výbave. Rovnako ako pri nedávno modernizovanej limuzíny A8 a modelu A7 si však môžete priplatiť za adaptívne "Matrix LED" svetlá.

Celkové vyznenie vzhľadu RS7 bude záležať na tom, či zvolíte niektorú z troch príplatkových "skrášľovacích" sád. Jednotlivé detaily exteriéru môžu byť vykonané v matnom hliníku, čiernom "piano" laku alebo karbóne.

Interiér vyzerá na prvý pohľad na nerozoznanie od toho súčasného. Audi však uvádza, že upravilo dizajn ovládačov ventilačných otvorov, radiacich tlačidiel osemstupňovej prevodovky na volante aj emblém quattro na palubnej doske.

Technika sa nemení. Zdrojom hnacej sily - a nechápavého krútenia hlavou predchádzaných vodičov - je dvojito preplňovaný vidlicový osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 560 koní a krútiacim momentom 700 Nm, o ktorý sa RS7 delí s RS6.

RS7140001_medium.jpgRS7140002_medium.jpgRS7140003_medium.jpg
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osemstupňovú automatickú prevodovku a samozrejme aj pohon všetkých kolies quattro

Sportback sa s ním rozbehne na 100 km/h za 3,9 s a ľavým pruhom nemeckej diaľnice môže uháňať až 305 km/h .To ale len vtedy, ak si priplatíte za "dynamický paket".

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávať od tretieho štvrťroku 2014. Nenápadný facelift prichádza vzápätí po tom, čo analogickým omladením prešiel predvolený rad A7.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY