vytisknout velikost písma Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?

Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?
Zoznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogaléria

Audi predstavilo modernizovanú verziu športového "kupésedanu" RS7 Sportback. Ak ste si už prešli fotogalériu a márne rozmýšľate, v čom sa nové Audi RS7 Sportback líši od toho doterajšieho, ušetríme vám trápenie. Hlavnou novinkou je rozšírenie výbavy o LED svetlá.

RS7140004_medium.jpgRS7140005_medium.jpgRS7140006_medium.jpg
Najväčšou novinkou omladenej RS7 sú LED svetlomety; technika sa nemení

Ich vzhľadu sa prispôsobila aj typická maska ​​"Singleframe", ktorá dostala ešte ostrejšie rohy. Audi zmieňuje tiež ľahkú modifikáciu predného nárazníka.

LED svetlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériovej výbave. Rovnako ako pri nedávno modernizovanej limuzíny A8 a modelu A7 si však môžete priplatiť za adaptívne "Matrix LED" svetlá.

Celkové vyznenie vzhľadu RS7 bude záležať na tom, či zvolíte niektorú z troch príplatkových "skrášľovacích" sád. Jednotlivé detaily exteriéru môžu byť vykonané v matnom hliníku, čiernom "piano" laku alebo karbóne.

Interiér vyzerá na prvý pohľad na nerozoznanie od toho súčasného. Audi však uvádza, že upravilo dizajn ovládačov ventilačných otvorov, radiacich tlačidiel osemstupňovej prevodovky na volante aj emblém quattro na palubnej doske.

Technika sa nemení. Zdrojom hnacej sily - a nechápavého krútenia hlavou predchádzaných vodičov - je dvojito preplňovaný vidlicový osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 560 koní a krútiacim momentom 700 Nm, o ktorý sa RS7 delí s RS6.

RS7140001_medium.jpgRS7140002_medium.jpgRS7140003_medium.jpg
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osemstupňovú automatickú prevodovku a samozrejme aj pohon všetkých kolies quattro

Sportback sa s ním rozbehne na 100 km/h za 3,9 s a ľavým pruhom nemeckej diaľnice môže uháňať až 305 km/h .To ale len vtedy, ak si priplatíte za "dynamický paket".

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávať od tretieho štvrťroku 2014. Nenápadný facelift prichádza vzápätí po tom, čo analogickým omladením prešiel predvolený rad A7.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY