vytisknout velikost písma Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?

Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?
Zoznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogaléria

Audi predstavilo modernizovanú verziu športového "kupésedanu" RS7 Sportback. Ak ste si už prešli fotogalériu a márne rozmýšľate, v čom sa nové Audi RS7 Sportback líši od toho doterajšieho, ušetríme vám trápenie. Hlavnou novinkou je rozšírenie výbavy o LED svetlá.

RS7140004_medium.jpgRS7140005_medium.jpgRS7140006_medium.jpg
Najväčšou novinkou omladenej RS7 sú LED svetlomety; technika sa nemení

Ich vzhľadu sa prispôsobila aj typická maska ​​"Singleframe", ktorá dostala ešte ostrejšie rohy. Audi zmieňuje tiež ľahkú modifikáciu predného nárazníka.

LED svetlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériovej výbave. Rovnako ako pri nedávno modernizovanej limuzíny A8 a modelu A7 si však môžete priplatiť za adaptívne "Matrix LED" svetlá.

Celkové vyznenie vzhľadu RS7 bude záležať na tom, či zvolíte niektorú z troch príplatkových "skrášľovacích" sád. Jednotlivé detaily exteriéru môžu byť vykonané v matnom hliníku, čiernom "piano" laku alebo karbóne.

Interiér vyzerá na prvý pohľad na nerozoznanie od toho súčasného. Audi však uvádza, že upravilo dizajn ovládačov ventilačných otvorov, radiacich tlačidiel osemstupňovej prevodovky na volante aj emblém quattro na palubnej doske.

Technika sa nemení. Zdrojom hnacej sily - a nechápavého krútenia hlavou predchádzaných vodičov - je dvojito preplňovaný vidlicový osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 560 koní a krútiacim momentom 700 Nm, o ktorý sa RS7 delí s RS6.

RS7140001_medium.jpgRS7140002_medium.jpgRS7140003_medium.jpg
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osemstupňovú automatickú prevodovku a samozrejme aj pohon všetkých kolies quattro

Sportback sa s ním rozbehne na 100 km/h za 3,9 s a ľavým pruhom nemeckej diaľnice môže uháňať až 305 km/h .To ale len vtedy, ak si priplatíte za "dynamický paket".

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávať od tretieho štvrťroku 2014. Nenápadný facelift prichádza vzápätí po tom, čo analogickým omladením prešiel predvolený rad A7.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY