vytisknout velikost písma Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?

Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?
Zoznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogaléria

Audi predstavilo modernizovanú verziu športového "kupésedanu" RS7 Sportback. Ak ste si už prešli fotogalériu a márne rozmýšľate, v čom sa nové Audi RS7 Sportback líši od toho doterajšieho, ušetríme vám trápenie. Hlavnou novinkou je rozšírenie výbavy o LED svetlá.

RS7140004_medium.jpgRS7140005_medium.jpgRS7140006_medium.jpg
Najväčšou novinkou omladenej RS7 sú LED svetlomety; technika sa nemení

Ich vzhľadu sa prispôsobila aj typická maska ​​"Singleframe", ktorá dostala ešte ostrejšie rohy. Audi zmieňuje tiež ľahkú modifikáciu predného nárazníka.

LED svetlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériovej výbave. Rovnako ako pri nedávno modernizovanej limuzíny A8 a modelu A7 si však môžete priplatiť za adaptívne "Matrix LED" svetlá.

Celkové vyznenie vzhľadu RS7 bude záležať na tom, či zvolíte niektorú z troch príplatkových "skrášľovacích" sád. Jednotlivé detaily exteriéru môžu byť vykonané v matnom hliníku, čiernom "piano" laku alebo karbóne.

Interiér vyzerá na prvý pohľad na nerozoznanie od toho súčasného. Audi však uvádza, že upravilo dizajn ovládačov ventilačných otvorov, radiacich tlačidiel osemstupňovej prevodovky na volante aj emblém quattro na palubnej doske.

Technika sa nemení. Zdrojom hnacej sily - a nechápavého krútenia hlavou predchádzaných vodičov - je dvojito preplňovaný vidlicový osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 560 koní a krútiacim momentom 700 Nm, o ktorý sa RS7 delí s RS6.

RS7140001_medium.jpgRS7140002_medium.jpgRS7140003_medium.jpg
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osemstupňovú automatickú prevodovku a samozrejme aj pohon všetkých kolies quattro

Sportback sa s ním rozbehne na 100 km/h za 3,9 s a ľavým pruhom nemeckej diaľnice môže uháňať až 305 km/h .To ale len vtedy, ak si priplatíte za "dynamický paket".

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávať od tretieho štvrťroku 2014. Nenápadný facelift prichádza vzápätí po tom, čo analogickým omladením prešiel predvolený rad A7.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

včera | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY