vytisknout velikost písma Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?

Audi RS7 Sportback v novej verzii. Spoznáte rozdiel?
Zoznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogaléria

Audi predstavilo modernizovanú verziu športového "kupésedanu" RS7 Sportback. Ak ste si už prešli fotogalériu a márne rozmýšľate, v čom sa nové Audi RS7 Sportback líši od toho doterajšieho, ušetríme vám trápenie. Hlavnou novinkou je rozšírenie výbavy o LED svetlá.

RS7140004_medium.jpgRS7140005_medium.jpgRS7140006_medium.jpg
Najväčšou novinkou omladenej RS7 sú LED svetlomety; technika sa nemení

Ich vzhľadu sa prispôsobila aj typická maska ​​"Singleframe", ktorá dostala ešte ostrejšie rohy. Audi zmieňuje tiež ľahkú modifikáciu predného nárazníka.

LED svetlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériovej výbave. Rovnako ako pri nedávno modernizovanej limuzíny A8 a modelu A7 si však môžete priplatiť za adaptívne "Matrix LED" svetlá.

Celkové vyznenie vzhľadu RS7 bude záležať na tom, či zvolíte niektorú z troch príplatkových "skrášľovacích" sád. Jednotlivé detaily exteriéru môžu byť vykonané v matnom hliníku, čiernom "piano" laku alebo karbóne.

Interiér vyzerá na prvý pohľad na nerozoznanie od toho súčasného. Audi však uvádza, že upravilo dizajn ovládačov ventilačných otvorov, radiacich tlačidiel osemstupňovej prevodovky na volante aj emblém quattro na palubnej doske.

Technika sa nemení. Zdrojom hnacej sily - a nechápavého krútenia hlavou predchádzaných vodičov - je dvojito preplňovaný vidlicový osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 560 koní a krútiacim momentom 700 Nm, o ktorý sa RS7 delí s RS6.

RS7140001_medium.jpgRS7140002_medium.jpgRS7140003_medium.jpg
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osemstupňovú automatickú prevodovku a samozrejme aj pohon všetkých kolies quattro

Sportback sa s ním rozbehne na 100 km/h za 3,9 s a ľavým pruhom nemeckej diaľnice môže uháňať až 305 km/h .To ale len vtedy, ak si priplatíte za "dynamický paket".

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávať od tretieho štvrťroku 2014. Nenápadný facelift prichádza vzápätí po tom, čo analogickým omladením prešiel predvolený rad A7.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY