vytisknout velikost písma Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvorný tuning ladič vozidiel VW Group predstavuje pekelne rýchly kombík odvodený zo sériového modelu Audi RS6 Avant.
Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvojicou turbodúchadiel preplňovaný zážihový osemvalec dáva pod kapotou štandardného Audi RS6 560 koní, ale ako sme už pri podobných agregátoch zvyknutí, zlepšovať ich výkonové parametre nie je veľkým problémom. Svoje o tom vedia aj vo firme ABT Sportsline, tradičnom tuning upravovateľovi automobilov značiek koncernu VW Group. Teraz prichádzajú s kombi Audi RS6 Avant, ktoré prekonáva všetky očakávania...

Audi RS6 Avant ABT 01.jpgAudi RS6 Avant ABT 02.jpgAudi RS6 Avant ABT 11.jpgAudi RS6 Avant ABT 03.jpgAudi RS6 Avant ABT 04.jpgAudi RS6 Avant ABT 05.jpg
Audi RS6 Avant z dielní ABT Sportsline ide až 320 km/h

Sada čiastkových modifikácií tohto mohutného agregátu priniesla zvýšenie výkonu na 700 koní a krútiaceho momentu až na 880 Nm, čím údajne klesla doba potrebná na zrýchlenie z 0 na 100 km/h z pôvodných 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilne vyzerajúce kombík vraj navyše ide až 320 km/h. A aby bolo hneď na prvý pohľad jasné, že ide o "niečo extra", ponúka ABT Sportsline okrem nových zliatinových ráfikov s priemerom až 22 palcov tiež znížené pruženia alebo kryty spätných zrkadiel z uhlíkových kompozitov.

Audi RS6 Avant ABT 09.jpgAudi RS6 Avant ABT 06.jpgAudi RS6 Avant ABT 10.jpgAudi RS6 Avant ABT 12.jpgAudi RS6 Avant ABT 07.jpgAudi RS6 Avant ABT 08.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY