vytisknout velikost písma Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvorný tuning ladič vozidiel VW Group predstavuje pekelne rýchly kombík odvodený zo sériového modelu Audi RS6 Avant.
Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvojicou turbodúchadiel preplňovaný zážihový osemvalec dáva pod kapotou štandardného Audi RS6 560 koní, ale ako sme už pri podobných agregátoch zvyknutí, zlepšovať ich výkonové parametre nie je veľkým problémom. Svoje o tom vedia aj vo firme ABT Sportsline, tradičnom tuning upravovateľovi automobilov značiek koncernu VW Group. Teraz prichádzajú s kombi Audi RS6 Avant, ktoré prekonáva všetky očakávania...

Audi RS6 Avant ABT 01.jpgAudi RS6 Avant ABT 02.jpgAudi RS6 Avant ABT 11.jpgAudi RS6 Avant ABT 03.jpgAudi RS6 Avant ABT 04.jpgAudi RS6 Avant ABT 05.jpg
Audi RS6 Avant z dielní ABT Sportsline ide až 320 km/h

Sada čiastkových modifikácií tohto mohutného agregátu priniesla zvýšenie výkonu na 700 koní a krútiaceho momentu až na 880 Nm, čím údajne klesla doba potrebná na zrýchlenie z 0 na 100 km/h z pôvodných 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilne vyzerajúce kombík vraj navyše ide až 320 km/h. A aby bolo hneď na prvý pohľad jasné, že ide o "niečo extra", ponúka ABT Sportsline okrem nových zliatinových ráfikov s priemerom až 22 palcov tiež znížené pruženia alebo kryty spätných zrkadiel z uhlíkových kompozitov.

Audi RS6 Avant ABT 09.jpgAudi RS6 Avant ABT 06.jpgAudi RS6 Avant ABT 10.jpgAudi RS6 Avant ABT 12.jpgAudi RS6 Avant ABT 07.jpgAudi RS6 Avant ABT 08.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY