vytisknout velikost písma Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvorný tuning ladič vozidiel VW Group predstavuje pekelne rýchly kombík odvodený zo sériového modelu Audi RS6 Avant.
Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonom 700 koní

Dvojicou turbodúchadiel preplňovaný zážihový osemvalec dáva pod kapotou štandardného Audi RS6 560 koní, ale ako sme už pri podobných agregátoch zvyknutí, zlepšovať ich výkonové parametre nie je veľkým problémom. Svoje o tom vedia aj vo firme ABT Sportsline, tradičnom tuning upravovateľovi automobilov značiek koncernu VW Group. Teraz prichádzajú s kombi Audi RS6 Avant, ktoré prekonáva všetky očakávania...

Audi RS6 Avant ABT 01.jpgAudi RS6 Avant ABT 02.jpgAudi RS6 Avant ABT 11.jpgAudi RS6 Avant ABT 03.jpgAudi RS6 Avant ABT 04.jpgAudi RS6 Avant ABT 05.jpg
Audi RS6 Avant z dielní ABT Sportsline ide až 320 km/h

Sada čiastkových modifikácií tohto mohutného agregátu priniesla zvýšenie výkonu na 700 koní a krútiaceho momentu až na 880 Nm, čím údajne klesla doba potrebná na zrýchlenie z 0 na 100 km/h z pôvodných 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilne vyzerajúce kombík vraj navyše ide až 320 km/h. A aby bolo hneď na prvý pohľad jasné, že ide o "niečo extra", ponúka ABT Sportsline okrem nových zliatinových ráfikov s priemerom až 22 palcov tiež znížené pruženia alebo kryty spätných zrkadiel z uhlíkových kompozitov.

Audi RS6 Avant ABT 09.jpgAudi RS6 Avant ABT 06.jpgAudi RS6 Avant ABT 10.jpgAudi RS6 Avant ABT 12.jpgAudi RS6 Avant ABT 07.jpgAudi RS6 Avant ABT 08.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY