vytisknout velikost písma Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálne dosiahne 330 km/h

Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálne dosiahne 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, ktoré skutočne netrpí nedostatkom koní pod kapotou, ale napriek tomu sa nájdu zákazníci, ktorí by chceli viac. Presne pre tých je určená úprava od spoločnosti Schmidt Revolution. Tá nasťahuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Teda 511 kW, aby sme boli úplne presní.

Úprava, ktorá zdvihne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stáť 3 499 eur, ak by vám to ale stále bolo málo, môžete si zaobstarať nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Vďaka nemu sa zdvihne výkon motora o ďalších 11 kW (15 koní), ale budete musieť vytasiť ďalších 4 299 eur. Len pre porovnanie, štandardom pre RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximálna rýchlosť upraveného auta činí 330 km/h, o zrýchlení sa v tlačovej správe nič nepíše.

Ďalšie možnosti potom zahŕňajú športové pružiny za 799 eur, fóliu na karosériu, ktorá stojí 1 899 eur a konečne nemôžu chýbať ani poriadne kolesá. Schmidt Revolution ponúka disky veľkosti 21 palcov s pneumatikami ContiSportContact SP s rozmerom 295/30. Na ne potrebujete 3 999 eur. Mimochodom, ak vám 695 koní nestačí, v ABT majú RS6 Avant s výkonom rovných 700 koní.

rs666_06.jpgrs666_05.jpgrs666_01.jpgrs666_03.jpgrs666_07.jpgrs666_08.jpgrs666_09.jpgrs666_10.jpgrs666_11.jpgrs666_04.jpgrs666_02.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY