vytisknout velikost písma Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálne dosiahne 330 km/h

Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálne dosiahne 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, ktoré skutočne netrpí nedostatkom koní pod kapotou, ale napriek tomu sa nájdu zákazníci, ktorí by chceli viac. Presne pre tých je určená úprava od spoločnosti Schmidt Revolution. Tá nasťahuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Teda 511 kW, aby sme boli úplne presní.

Úprava, ktorá zdvihne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stáť 3 499 eur, ak by vám to ale stále bolo málo, môžete si zaobstarať nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Vďaka nemu sa zdvihne výkon motora o ďalších 11 kW (15 koní), ale budete musieť vytasiť ďalších 4 299 eur. Len pre porovnanie, štandardom pre RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximálna rýchlosť upraveného auta činí 330 km/h, o zrýchlení sa v tlačovej správe nič nepíše.

Ďalšie možnosti potom zahŕňajú športové pružiny za 799 eur, fóliu na karosériu, ktorá stojí 1 899 eur a konečne nemôžu chýbať ani poriadne kolesá. Schmidt Revolution ponúka disky veľkosti 21 palcov s pneumatikami ContiSportContact SP s rozmerom 295/30. Na ne potrebujete 3 999 eur. Mimochodom, ak vám 695 koní nestačí, v ABT majú RS6 Avant s výkonom rovných 700 koní.

rs666_06.jpgrs666_05.jpgrs666_01.jpgrs666_03.jpgrs666_07.jpgrs666_08.jpgrs666_09.jpgrs666_10.jpgrs666_11.jpgrs666_04.jpgrs666_02.jpg

Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY