vytisknout velikost písma Audi RS Q3 ponúkne po zásahu ABT 410 koní a 530 Nm

Audi RS Q3 ponúkne po zásahu ABT 410 koní a 530 Nm

Spoločnosť ABC sa vytasila s ďalšou novinkou vo svojom programe. Tentokrát prišiel rad na Audi RS Q3, ktorý má pod kapotou uložený vydarený päťvalec 2.5 TFSI. Ten v štandarde produkuje 250 kW (340 k) a 450 Nm, čo nie je na kompaktný crossover vôbec málo. Kto by ale predsa len potreboval viac, ten sa môže vďaka ABT dostať cez hranicu 400 koní.

Konkrétne ABT posunie výkon na 301 kW (410 k) a krútiaci moment na 530 Nm. Presné hodnoty týkajúce sa zrýchlenia ABT vo svojej tlačovej správe neuvádza, takže len pre predstavu zopakujeme, že už štandardná verzia zvládne akceleráciu na 100 km/h za 4,8 s a maximálne ide 250 km/h.

Ku svojej RS Q3 môžete dostať okrem vyššieho výkonu aj ďalšie veci. Napríklad športovo nastaviteľný podvozok, ktorý umožní zníženie o 15 až 45 mm. Podložky zariadia rozšírenie rozchodu o 15 alebo 25 mm a prirodzene môžete siahnuť aj po iných kolách.

Na fotkách je RS Q3 postavená na diskoch ABT DR veľkosti 21 palcov, v ponuke sú však aj iné disky vo veľkostiach 19-21 palcov. Ďalšie drobnosti zahŕňajú napríklad polepy karosérie alebo nerezový výfuk s koncovkami s priemerom 89 mm.

rsq33_01.jpgrsq33_02.jpgrsq33_03.jpgrsq33_04.JPGrsq33_06.JPGrsq33_05.jpgrsq33_07.jpgrsq33_08.jpgrsq33_09.jpgrsq33_10.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY