vytisknout velikost písma Audi rozšíri modelovú radu TT. Prvý bude crossover TT Q

Audi rozšíri modelovú radu TT. Prvý bude crossover TT Q

Ďalšia verzia modelu Audi TT dostala zelenú. Na svet behom pár rokov príde crossover medzi kupé a SUV vychádzajúcimi zo štúdie Audi TT Offroad Concept a zrejme sa bude volať stručne Audi TT Q. Meno Q4 totiž Audi použiť nemôže, pretože ho Fiat nechce pustiť. Audi TT Q bude priama konkurencia SUV BMW X4.

audi (2).jpgaudi (1).jpgaudi (3).jpgMeno TT nezostane vyhradené len pre kompaktný roadster a kupé. Čoskoro si ho požičajú aj ďalšie modely rôznej veľkosti. Prvé príde väčšie kupé-SUV, nasledovať bude kompaktný sedan konkurujúci Mercedesu CLA

Audi TT Q by malo doraziť už v roku 2017 a aj keď nie je úplne jasné, čo bude pod kapotou, dá sa celkom s istotou očakávať hybrid a plug-in hybrid, bez toho by to dnes nešlo.

Q ale nie je jediná novinka, ktorá ponesie meno TT, v budúcnosti by mohol doraziť ešte malý sedan konkurujúce Mercedesu CLA. Vychádzať by mal z konceptu Audi TT Sportback.

Audi tak zrejme meno TT bez väčšieho ostychu prepožičia širšiemu spektru štýlových "nepraktických" modelov, ktoré majú evokovať dizajn kupé, či už pôjde o dvoj, troj, štvor alebo päťdverové karosérie či rôzne výšky podvozku. Tieto nové autá tiež pomôžu naplniť ciele veľkej ofenzívy crossoverov značky Audi.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY