vytisknout velikost písma Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajne vie jazdiť za 5,5 l/100 km

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajne vie jazdiť za 5,5 l/100 km

V poslednej dobe sa hovorí hlavne o príchode SQ7 a jej chystanej premiére na autosalóne vo Frankfurte, Audi ako také sa ale oficiálne vytasilo s novinkou úplne opačného charakteru. Stručne predstavilo základnú verziu svojho SUV, ktorá má zaujať nízkou obstarávacou cenou a predovšetkým spotrebou.

Prevedenie Q7 ultra 3.0 TDI quattro je osadené trojlitrovým naftovým šesťvalcom naladeným na 160 kW (218 koní) a 500 Nm. Voz zvládne šprint z nuly na stovku za 7,1 s a maximálne vystrelí na 216 km/h. V kombinovanom cykle by si ale mal podľa oficiálnych údajov vystačiť iba s prídelom 5,5 l/100 km, respektíve vyprodukuje 144 gramov CO2 na kilometer jazdy.

Táto verzia doplní v ponuke nové Audi Q7 existujúce motorizácie 3.0 TFSI (245 kW / 333 k) a 3.0 TDI (200 kW / 272 k). Do predaja dorazí základný a úsporný variant v septembri, pričom cena na nemeckom trhu bude začínať čiastkou 68 tisíc eur.

Q7150210_medium.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY