vytisknout velikost písma Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajne vie jazdiť za 5,5 l/100 km

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajne vie jazdiť za 5,5 l/100 km

V poslednej dobe sa hovorí hlavne o príchode SQ7 a jej chystanej premiére na autosalóne vo Frankfurte, Audi ako také sa ale oficiálne vytasilo s novinkou úplne opačného charakteru. Stručne predstavilo základnú verziu svojho SUV, ktorá má zaujať nízkou obstarávacou cenou a predovšetkým spotrebou.

Prevedenie Q7 ultra 3.0 TDI quattro je osadené trojlitrovým naftovým šesťvalcom naladeným na 160 kW (218 koní) a 500 Nm. Voz zvládne šprint z nuly na stovku za 7,1 s a maximálne vystrelí na 216 km/h. V kombinovanom cykle by si ale mal podľa oficiálnych údajov vystačiť iba s prídelom 5,5 l/100 km, respektíve vyprodukuje 144 gramov CO2 na kilometer jazdy.

Táto verzia doplní v ponuke nové Audi Q7 existujúce motorizácie 3.0 TFSI (245 kW / 333 k) a 3.0 TDI (200 kW / 272 k). Do predaja dorazí základný a úsporný variant v septembri, pričom cena na nemeckom trhu bude začínať čiastkou 68 tisíc eur.

Q7150210_medium.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY