vytisknout velikost písma Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi priviezlo do Ženevy vedľa nového superšportu R8 a konceptu Prologue Avant aj hybridné SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho príchod bol oznámený už pri predstavení novej generácie, teraz si tento hybridný počin s naftovým šesťvalcom a spotrebou 1,7 litra na 100 km môžeme konečne pozrieť.

audi (1).JPGaudi (4).JPGaudi (2).JPG
Ehm, na spotrebu 1,7 l na 100 km sme v prípade dvojtonového SUV v reálnej prevádzke skutočne zvedaví. Ale tieto autá nevznikajú kvôli reálnej spotrebe, len kvôli tabuľkám

Výkon zložité hybridnej sústavy činí 373 koní a krútiaci moment až 700 Nm, to všetko pri kombinovaných emisiách pod 50 g/km CO2. Toto je totiž plug-in hybrid (údajne prvý na svete), takže si ho môžete doma pichnúť do zásuvky. Rôzne funkcie hybridného pohonu si môžete prezrieť na snímkach vo fotogalérii.

Plug-in hybridné Audi Q7 prejde až 56 km iba na elektrinu a celkový dojazd s plnou nádržou môže činiť až 1410 km. Stovku voz zvládne za šesť sekúnd a rozbehne sa na 225 km/h. Inak je to prakticky normálne SUV Audi Q7 s piatimi sedadlami a luxusne spracovaným interiérom.

AU150071_medium.jpgAU150075_medium.jpgaudi (10).jpgaudi (11).jpgaudi (12).jpgaudi (13).jpgaudi (14).jpgaudi (15).jpgaudi (16).jpgaudi (17).jpgaudi (18).jpgaudi (19).jpgaudi (20).jpgaudi (21).jpgaudi (22).jpgaudi (23).jpgaudi (24).jpgaudi (25).jpgaudi (26).jpgaudi (27).jpgaudi (28).jpgaudi (29).jpgaudi (3).JPGaudi (30).jpgaudi (31).jpgaudi (32).jpgaudi (33).jpgaudi (5).jpgaudi (6).jpgaudi (7).jpgaudi (8).jpgaudi (9).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY