vytisknout velikost písma Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi priviezlo do Ženevy vedľa nového superšportu R8 a konceptu Prologue Avant aj hybridné SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho príchod bol oznámený už pri predstavení novej generácie, teraz si tento hybridný počin s naftovým šesťvalcom a spotrebou 1,7 litra na 100 km môžeme konečne pozrieť.

audi (1).JPGaudi (4).JPGaudi (2).JPG
Ehm, na spotrebu 1,7 l na 100 km sme v prípade dvojtonového SUV v reálnej prevádzke skutočne zvedaví. Ale tieto autá nevznikajú kvôli reálnej spotrebe, len kvôli tabuľkám

Výkon zložité hybridnej sústavy činí 373 koní a krútiaci moment až 700 Nm, to všetko pri kombinovaných emisiách pod 50 g/km CO2. Toto je totiž plug-in hybrid (údajne prvý na svete), takže si ho môžete doma pichnúť do zásuvky. Rôzne funkcie hybridného pohonu si môžete prezrieť na snímkach vo fotogalérii.

Plug-in hybridné Audi Q7 prejde až 56 km iba na elektrinu a celkový dojazd s plnou nádržou môže činiť až 1410 km. Stovku voz zvládne za šesť sekúnd a rozbehne sa na 225 km/h. Inak je to prakticky normálne SUV Audi Q7 s piatimi sedadlami a luxusne spracovaným interiérom.

AU150071_medium.jpgAU150075_medium.jpgaudi (10).jpgaudi (11).jpgaudi (12).jpgaudi (13).jpgaudi (14).jpgaudi (15).jpgaudi (16).jpgaudi (17).jpgaudi (18).jpgaudi (19).jpgaudi (20).jpgaudi (21).jpgaudi (22).jpgaudi (23).jpgaudi (24).jpgaudi (25).jpgaudi (26).jpgaudi (27).jpgaudi (28).jpgaudi (29).jpgaudi (3).JPGaudi (30).jpgaudi (31).jpgaudi (32).jpgaudi (33).jpgaudi (5).jpgaudi (6).jpgaudi (7).jpgaudi (8).jpgaudi (9).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY