vytisknout velikost písma Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi priviezlo do Ženevy vedľa nového superšportu R8 a konceptu Prologue Avant aj hybridné SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho príchod bol oznámený už pri predstavení novej generácie, teraz si tento hybridný počin s naftovým šesťvalcom a spotrebou 1,7 litra na 100 km môžeme konečne pozrieť.

audi (1).JPGaudi (4).JPGaudi (2).JPG
Ehm, na spotrebu 1,7 l na 100 km sme v prípade dvojtonového SUV v reálnej prevádzke skutočne zvedaví. Ale tieto autá nevznikajú kvôli reálnej spotrebe, len kvôli tabuľkám

Výkon zložité hybridnej sústavy činí 373 koní a krútiaci moment až 700 Nm, to všetko pri kombinovaných emisiách pod 50 g/km CO2. Toto je totiž plug-in hybrid (údajne prvý na svete), takže si ho môžete doma pichnúť do zásuvky. Rôzne funkcie hybridného pohonu si môžete prezrieť na snímkach vo fotogalérii.

Plug-in hybridné Audi Q7 prejde až 56 km iba na elektrinu a celkový dojazd s plnou nádržou môže činiť až 1410 km. Stovku voz zvládne za šesť sekúnd a rozbehne sa na 225 km/h. Inak je to prakticky normálne SUV Audi Q7 s piatimi sedadlami a luxusne spracovaným interiérom.

AU150071_medium.jpgAU150075_medium.jpgaudi (10).jpgaudi (11).jpgaudi (12).jpgaudi (13).jpgaudi (14).jpgaudi (15).jpgaudi (16).jpgaudi (17).jpgaudi (18).jpgaudi (19).jpgaudi (20).jpgaudi (21).jpgaudi (22).jpgaudi (23).jpgaudi (24).jpgaudi (25).jpgaudi (26).jpgaudi (27).jpgaudi (28).jpgaudi (29).jpgaudi (3).JPGaudi (30).jpgaudi (31).jpgaudi (32).jpgaudi (33).jpgaudi (5).jpgaudi (6).jpgaudi (7).jpgaudi (8).jpgaudi (9).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY