vytisknout velikost písma Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridné SUV so spotrebou 1,7 litra na 100 km

Audi priviezlo do Ženevy vedľa nového superšportu R8 a konceptu Prologue Avant aj hybridné SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho príchod bol oznámený už pri predstavení novej generácie, teraz si tento hybridný počin s naftovým šesťvalcom a spotrebou 1,7 litra na 100 km môžeme konečne pozrieť.

audi (1).JPGaudi (4).JPGaudi (2).JPG
Ehm, na spotrebu 1,7 l na 100 km sme v prípade dvojtonového SUV v reálnej prevádzke skutočne zvedaví. Ale tieto autá nevznikajú kvôli reálnej spotrebe, len kvôli tabuľkám

Výkon zložité hybridnej sústavy činí 373 koní a krútiaci moment až 700 Nm, to všetko pri kombinovaných emisiách pod 50 g/km CO2. Toto je totiž plug-in hybrid (údajne prvý na svete), takže si ho môžete doma pichnúť do zásuvky. Rôzne funkcie hybridného pohonu si môžete prezrieť na snímkach vo fotogalérii.

Plug-in hybridné Audi Q7 prejde až 56 km iba na elektrinu a celkový dojazd s plnou nádržou môže činiť až 1410 km. Stovku voz zvládne za šesť sekúnd a rozbehne sa na 225 km/h. Inak je to prakticky normálne SUV Audi Q7 s piatimi sedadlami a luxusne spracovaným interiérom.

AU150071_medium.jpgAU150075_medium.jpgaudi (10).jpgaudi (11).jpgaudi (12).jpgaudi (13).jpgaudi (14).jpgaudi (15).jpgaudi (16).jpgaudi (17).jpgaudi (18).jpgaudi (19).jpgaudi (20).jpgaudi (21).jpgaudi (22).jpgaudi (23).jpgaudi (24).jpgaudi (25).jpgaudi (26).jpgaudi (27).jpgaudi (28).jpgaudi (29).jpgaudi (3).JPGaudi (30).jpgaudi (31).jpgaudi (32).jpgaudi (33).jpgaudi (5).jpgaudi (6).jpgaudi (7).jpgaudi (8).jpgaudi (9).jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY