vytisknout velikost písma Audi Prologue opäť na scéne. V Ženeve sa ukáže ako Avant

Audi Prologue opäť na scéne. V Ženeve sa ukáže ako Avant

Audi sa bude na ženevskom autosalóne prezentovať konceptom Prologue. Áno, rovnaký voz bol k videniu už na autosalóne v Los Angeles minulý rok a tento rok začiatkom januára na veľtrhu CES, do Ženevy ovšem zamieri verzia Avant. O pár týždňov si tak budeme môcť pozrieť to, čo môžu v nasledujúcich rokoch očakávať záujemcovia o auto kategórie Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Prvé zverejnené obrázky naznačujú veľmi dynamickú siluetu, veľké kolesá (22 "), ale aj futuristický prístrojový štít a interiér vybavený miesto bežných ovládačov displeji. Auto meria na dĺžku 5,1 ma takmer dva metre na šírku.
Čo presne bude pod kapotou, to v tejto chvíli isté nie je. Pôvodný Prologue bol osadený štvorlitrovým osemvalcom TFSI s výkonom 445 kW (605 k) a krútiacim momentom 750 Nm, na veľtrhu CES bola však prezentovaná hybridná verzia. Celkový výkon bol navýšený na 505 kW (687 k) a krútiaci moment narástol až na 950 Nm. Normovaná spotreba ale nedosahuje ani na osem litrov.

Prologue predovšetkým naznačuje dizajn budúcich modelov značky Audi. Prvý, kto by mal dostať prvky z tejto štúdie, bude nová generácia A8.

pr_3.jpgpr_1.jpgpr_2.jpgpr_4.jpgpr_5.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY