vytisknout velikost písma Audi privezie do Detroitu koncept malého SUV. Pôjde o budúcu Q1?

Audi privezie do Detroitu koncept malého SUV. Pôjde o budúcu Q1?

Krátko potom, čo automobilka Audi oficiálne oznámila zámer ponúknuť v roku 2016 svojim zákazníkom najmenšie SUV Q1, prichádza správa o novom koncepte, ktorý si budeme môcť pozrieť začiatkom budúceho roka na autosalóne v Detroite. Na svete je prvý oficiálny obrázok a tiež pár informácií.

Spojenie s Q1 sa vyložene ponúka, avšak detroitská novinka bude väčšia. Na dĺžku meria 4,2 m, čo nemá príliš ďaleko k aktuálnej Q3. Pri Q1 sa špekulovalo o dĺžke pod štyri metre. Tlačová správa ďalej zdôrazňuje veľkú svetlú výšku, krátke previsy a devätnásťpalcové kolesá. A aby sme nezabudli, karoséria bude iba trojdverová.

Dizajn má byť športový a vlastne pôjde o taký shooting brake krížený s SUV. Na karosérii sa objavia prvky, ktoré sme už videli vo Frankfurte pri koncepte Sport quattro.

q1_koncpet.jpg
Foto: Audi

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY