vytisknout velikost písma Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Na veľtrhu CES bol predstavený interiér novej generácie modelu Audi TT. Toto auto ako prvé Audi podľa všetkého príde s novo poňatým interiérom, kde sa všetko bude "točiť" okolo TFT displeja použitého namiesto prístrojového štítu. Za prítomnosti vycibrenej grafiky bude na tomto mieste možné zobraziť úplne všetko, takže tým pádom nie je potreba mať stredový displej a vďaka tomuto faktu môže byť stredový panel maximálne minimalizovaný.

Displej dostal veľkosť 12,3 palca a vodič môže vyberať z dvoch základných režimov. Prvým je klasika simulujúca tachometer a otáčkomer, druhý režim oba prístroje zmenší a na zvyšnom priestore možno zobraziť údaje z multimediálneho systému alebo napríklad navigáciu.

Podľa Audi bude nový systém MMI podobný tomu, čo poznáme zo smartfónov a bude veľmi jednoduchý. Na všetky hlavné funkcie údajne postačí niekoľko málo kliknutí. Ovládače pre MMI nájdeme klasicky medzi sedadlami, prípadne bude možné využiť ovládača na volante.

Čo sa týka ďalších častí interiéru, za zmienku stoja napríklad výduchy klimatizácie s integrovanými ovládačmi a displejom. Audi zdôrazňuje tiež športové sedadlá a celkovo veľmi nízky posed.

 
 

ces_audi_1.jpgces_audi_2.jpgces_audi_3.jpg
Foto: Audi

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY