vytisknout velikost písma Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Na veľtrhu CES bol predstavený interiér novej generácie modelu Audi TT. Toto auto ako prvé Audi podľa všetkého príde s novo poňatým interiérom, kde sa všetko bude "točiť" okolo TFT displeja použitého namiesto prístrojového štítu. Za prítomnosti vycibrenej grafiky bude na tomto mieste možné zobraziť úplne všetko, takže tým pádom nie je potreba mať stredový displej a vďaka tomuto faktu môže byť stredový panel maximálne minimalizovaný.

Displej dostal veľkosť 12,3 palca a vodič môže vyberať z dvoch základných režimov. Prvým je klasika simulujúca tachometer a otáčkomer, druhý režim oba prístroje zmenší a na zvyšnom priestore možno zobraziť údaje z multimediálneho systému alebo napríklad navigáciu.

Podľa Audi bude nový systém MMI podobný tomu, čo poznáme zo smartfónov a bude veľmi jednoduchý. Na všetky hlavné funkcie údajne postačí niekoľko málo kliknutí. Ovládače pre MMI nájdeme klasicky medzi sedadlami, prípadne bude možné využiť ovládača na volante.

Čo sa týka ďalších častí interiéru, za zmienku stoja napríklad výduchy klimatizácie s integrovanými ovládačmi a displejom. Audi zdôrazňuje tiež športové sedadlá a celkovo veľmi nízky posed.

 
 

ces_audi_1.jpgces_audi_2.jpgces_audi_3.jpg
Foto: Audi

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY