vytisknout velikost písma Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Na veľtrhu CES bol predstavený interiér novej generácie modelu Audi TT. Toto auto ako prvé Audi podľa všetkého príde s novo poňatým interiérom, kde sa všetko bude "točiť" okolo TFT displeja použitého namiesto prístrojového štítu. Za prítomnosti vycibrenej grafiky bude na tomto mieste možné zobraziť úplne všetko, takže tým pádom nie je potreba mať stredový displej a vďaka tomuto faktu môže byť stredový panel maximálne minimalizovaný.

Displej dostal veľkosť 12,3 palca a vodič môže vyberať z dvoch základných režimov. Prvým je klasika simulujúca tachometer a otáčkomer, druhý režim oba prístroje zmenší a na zvyšnom priestore možno zobraziť údaje z multimediálneho systému alebo napríklad navigáciu.

Podľa Audi bude nový systém MMI podobný tomu, čo poznáme zo smartfónov a bude veľmi jednoduchý. Na všetky hlavné funkcie údajne postačí niekoľko málo kliknutí. Ovládače pre MMI nájdeme klasicky medzi sedadlami, prípadne bude možné využiť ovládača na volante.

Čo sa týka ďalších častí interiéru, za zmienku stoja napríklad výduchy klimatizácie s integrovanými ovládačmi a displejom. Audi zdôrazňuje tiež športové sedadlá a celkovo veľmi nízky posed.

 
 

ces_audi_1.jpgces_audi_2.jpgces_audi_3.jpg
Foto: Audi

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY