vytisknout velikost písma Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Na veľtrhu CES bol predstavený interiér novej generácie modelu Audi TT. Toto auto ako prvé Audi podľa všetkého príde s novo poňatým interiérom, kde sa všetko bude "točiť" okolo TFT displeja použitého namiesto prístrojového štítu. Za prítomnosti vycibrenej grafiky bude na tomto mieste možné zobraziť úplne všetko, takže tým pádom nie je potreba mať stredový displej a vďaka tomuto faktu môže byť stredový panel maximálne minimalizovaný.

Displej dostal veľkosť 12,3 palca a vodič môže vyberať z dvoch základných režimov. Prvým je klasika simulujúca tachometer a otáčkomer, druhý režim oba prístroje zmenší a na zvyšnom priestore možno zobraziť údaje z multimediálneho systému alebo napríklad navigáciu.

Podľa Audi bude nový systém MMI podobný tomu, čo poznáme zo smartfónov a bude veľmi jednoduchý. Na všetky hlavné funkcie údajne postačí niekoľko málo kliknutí. Ovládače pre MMI nájdeme klasicky medzi sedadlami, prípadne bude možné využiť ovládača na volante.

Čo sa týka ďalších častí interiéru, za zmienku stoja napríklad výduchy klimatizácie s integrovanými ovládačmi a displejom. Audi zdôrazňuje tiež športové sedadlá a celkovo veľmi nízky posed.

 
 

ces_audi_1.jpgces_audi_2.jpgces_audi_3.jpg
Foto: Audi

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY