vytisknout velikost písma Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Audi predstavilo interiér novej generácie modelu TT. Stredový displej zmizne

Na veľtrhu CES bol predstavený interiér novej generácie modelu Audi TT. Toto auto ako prvé Audi podľa všetkého príde s novo poňatým interiérom, kde sa všetko bude "točiť" okolo TFT displeja použitého namiesto prístrojového štítu. Za prítomnosti vycibrenej grafiky bude na tomto mieste možné zobraziť úplne všetko, takže tým pádom nie je potreba mať stredový displej a vďaka tomuto faktu môže byť stredový panel maximálne minimalizovaný.

Displej dostal veľkosť 12,3 palca a vodič môže vyberať z dvoch základných režimov. Prvým je klasika simulujúca tachometer a otáčkomer, druhý režim oba prístroje zmenší a na zvyšnom priestore možno zobraziť údaje z multimediálneho systému alebo napríklad navigáciu.

Podľa Audi bude nový systém MMI podobný tomu, čo poznáme zo smartfónov a bude veľmi jednoduchý. Na všetky hlavné funkcie údajne postačí niekoľko málo kliknutí. Ovládače pre MMI nájdeme klasicky medzi sedadlami, prípadne bude možné využiť ovládača na volante.

Čo sa týka ďalších častí interiéru, za zmienku stoja napríklad výduchy klimatizácie s integrovanými ovládačmi a displejom. Audi zdôrazňuje tiež športové sedadlá a celkovo veľmi nízky posed.

 
 

ces_audi_1.jpgces_audi_2.jpgces_audi_3.jpg
Foto: Audi

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY