vytisknout velikost písma Audi oslavuje titul v DTM limitovanou sériou A5 DTM Champion

 Audi oslavuje titul v DTM limitovanou sériou A5 DTM Champion

Tohtoročný titul nemeckého majstrovstva cestovných vozov získal s predstihom Mike Rockenfeller, keď zvíťazil na konci septembra v Zandvoorte. Audi oslavuje víťazstvo v šampionáte limitovanou sériou modelu A5 Coupé.

A5130001_medium.jpg
Audi A5 DTM Champion

Audi A5 DTM Champion spoznáte podľa emblémov DTM na prahoch, 20-palcových kolies s piatimi rozdvojeným lúčmi a krídlami na zadku. Audi si túto sadu cení na 1900 €. Najväčším lákadlom limitovanej série však bude pochopiteľne exkluzivita, Audi plánuje vyrobiť iba 300 kusov A5 DTM Champion.

Vo voľbe farieb a motorov dostanú zákazníci relatívnu voľnosť. Audi dáva na výber červenú Misano, šedú Daytona a bielu Glacier, z motorov sú k dispozícii 3.0 TFSI (272 koní), 2.0 TFSI (225 koní), 3.0 TDI (245 koní) a dokonca aj 2.0 TDI (177 koní). Nakoľko dáva zmysel objednať si vozidlo oslavujúce úspech v DTM s dvojlitrovým dieselom, ponecháva Audi na uváženie zákazníkov.

Všetky štyri motorizácie vrátane oboch štvorvalcov sú v tomto prípade spojené s pohonom všetkých kolies quattro. Audi začne prijímať objednávky 21. októbra.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY