vytisknout velikost písma Audi oslavuje titul v DTM limitovanou sériou A5 DTM Champion

 Audi oslavuje titul v DTM limitovanou sériou A5 DTM Champion

Tohtoročný titul nemeckého majstrovstva cestovných vozov získal s predstihom Mike Rockenfeller, keď zvíťazil na konci septembra v Zandvoorte. Audi oslavuje víťazstvo v šampionáte limitovanou sériou modelu A5 Coupé.

A5130001_medium.jpg
Audi A5 DTM Champion

Audi A5 DTM Champion spoznáte podľa emblémov DTM na prahoch, 20-palcových kolies s piatimi rozdvojeným lúčmi a krídlami na zadku. Audi si túto sadu cení na 1900 €. Najväčším lákadlom limitovanej série však bude pochopiteľne exkluzivita, Audi plánuje vyrobiť iba 300 kusov A5 DTM Champion.

Vo voľbe farieb a motorov dostanú zákazníci relatívnu voľnosť. Audi dáva na výber červenú Misano, šedú Daytona a bielu Glacier, z motorov sú k dispozícii 3.0 TFSI (272 koní), 2.0 TFSI (225 koní), 3.0 TDI (245 koní) a dokonca aj 2.0 TDI (177 koní). Nakoľko dáva zmysel objednať si vozidlo oslavujúce úspech v DTM s dvojlitrovým dieselom, ponecháva Audi na uváženie zákazníkov.

Všetky štyri motorizácie vrátane oboch štvorvalcov sú v tomto prípade spojené s pohonom všetkých kolies quattro. Audi začne prijímať objednávky 21. októbra.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY