vytisknout velikost písma Audi nechce za každú cenu elektromobily. Lepší je vraj plug-in hybrid

Audi nechce za každú cenu elektromobily. Lepší je vraj plug-in hybrid

Audi sa nebude púšťať do závodov v elektromobilite s konkurenčným BMW či nastupujúcou značkou Tesla. Zákazníci vraj stále radšej kúpia plug-in hybrid ako čistý elektromobil. Aspoň si to teda myslí šéf Audi Rupert Stadler, ktorého vyspovedal britský magazín What Car.

Šéf Audi tvrdí, že nemá zmysel tlačiť sa na trh elektromobilov za každú cenu, keď je ešte tak malý. Usudzuje, že zákazníci jednoducho auto s obmedzeným dojazdom a dlhým nabíjaním nechcú. Podľa jeho slov by vraj zákazníci Tesly radšej kupovali plug-in hybrid Audi Q7, pretože chcú nielen nízke emisie, ale aj veľký dojazd.

Ten samozrejme plug-in hybrid s pomocným spaľovacím motorom poskytne. Stadler tiež tvrdí, že je výhodnejšie stavať plug-in hybridy z bežných modelov a nerobiť kvôli tomu samostatný model vyžadujúci inú technológiu výroby a montáže. Podľa neho sa to automobilke BMW veľmi predraží.

Nové koncernovej platformy už s takou úpravou počítajú, takže Audi vraj nebude mať problém postaviť plug-in hybrid z modelov A6, A8 aj Q7, po ktorých by vraj dopyt bol hlavne v Spojených štátoch. Pohon má obstarávať ako benzínový motor, tak nový efektívny dvojlitrový turbodiesel vyhovujúci najprísnejším emisným normám.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY