vytisknout velikost písma Audi má záujem o Red Bull F1. Môže dodávať vlastné motory

Audi má záujem o Red Bull F1. Môže dodávať vlastné motory

Koncern Volkswagen koketuje s formulou 1 už dlho. Raz za čas sa objaví nejaká špekulácia ohľadom vstupu VW do F1. S príchodom novej downsizingovej éry s preplňovaním a hybridným pohonom je niečo, čo práve Volkswagenu hralo do kariet.

VW mal ale iné záujmy - predovšetkým rallye, vytrvalostné preteky, DTM a WEC s Le Mans. Lenže partnerstvo kedysi dominantného tímu Red Bull F1 s Renaultom ako dodávateľom motorov sa rúca a majiteľ stajne zvažuje jej predaj. Už niekoľkokrát sa vyslovil v tom zmysle, že ak tím nebude konkurencieschopný, z F1 odíde.

Red Bull má s Volkswagenom a Audi pomerne dobre rozbehnutú spoluprácu na poli marketingu a sponzoringu a teraz britský magazín Car prišiel so správou, že má Audi záujem o tím Red Bull s tým, že by značka vstúpila do F1 v roku 2018.

Audi má v pláne v roku 2017 opustiť DTM a šampionát WEC, kam spadá aj Le Mans. Šéfom tímu Audi F1 by sa mal stať bývalý šéf stajne Ferrari Stefano Domenicali. Ten už teraz v Audi Motorsport pôsobí na pozícii vedúceho špeciálnych projektov.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY