vytisknout velikost písma Audi e-tron quattro sa začne vyrábať už o dva roky

Audi e-tron quattro sa začne vyrábať už o dva roky

Elektrická mobilita je po naftových sférach v móde, čo samozrejme automobilky veľmi dobre vnímajú. Napríklad Audi vyrukovalo s oficiálnym vyhlásením, v ktorom sľubuje štart sériovej výroby konceptu e-tron quattro už do dvoch rokov.

Veľkostne vyplní sériové prevedenie elektrického SUV medzeru medzi modelmi Q5 a Q7, čo sa tak nejako očakávalo. Auto dostane hneď tri elektromotory, moderné akumulátory, športové vlastnosti a hlavne dojazd vyše 500 kilometrov na jedno nabitie. Sériová verzia konceptu e-tron quattro sa bude vyrábať v Belgicku.

Kvôli príprave začatia výroby tohto modelu urobí Audi vo svojich európskych továrňach menšie rošádu. V Belgicku, presnejšie povedané v Bruseli, sa totiž vyrába v súčasnosti A1, ktorá sa časom odsťahuje do závodu Martorell v Španielsku. Tam v súčasnosti vzniká Q3, takže aby bola uvoľnená kapacita, musí sa Q3 odsťahovať do Maďarska, kde sa bude vyrábať spolu s modelmi TT, A3 Sedan a A3 Cabriolet.

Okrem automobilu samotného sa budú v továrni Audi v Bruseli vyrábať aj akumulátory pre elektrické vozidlá.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY