vytisknout velikost písma Audi chystá pre Paríž prekvapenie. Bude to TT Sportback

Audi chystá pre Paríž prekvapenie. Bude to TT Sportback

V Ženeve sme videli na stánku Audi koncept Allroad Shooting Brake. Automobilka plánuje rozšírenie rady TT a ako sa zdá, okrem dnes predstavného roadstera a základného kupé by sme sa mohli dočkať aj prevedenia Sportback, ktoré naznačuje priložená skica.

Koncept Audi TT Sporback meria na dĺžku 4,47 metra a údajne ponúkne dostatok priestoru aj pre zadných cestujúcich. Zároveň, ak sklopíte zadné sedačky, získate objem veľkosti 850 litrov. O presnej motorizácii sa zatiaľ ešte špekuluje. Najčastejšie sa v správach objavuje hybridný sytém s celkovým výkonom 294 kW (400 k). Rovnaká motorizácia bola pod kapotou ženevského konceptu.

Na ďalšie podrobnosti si zatiaľ musíme ešte počkať, no je potrebné zdôrazniť, že predĺžené Audi TT ponúkajúce dva páry dverí nie je vôbec nepredstaviteľná vec. TT Sportback by malo byť jedno z prekvapení parížskeho autosalónu. Uvidíme.

tt_sportback1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY