vytisknout velikost písma Audi chystá pre Paríž prekvapenie. Bude to TT Sportback

Audi chystá pre Paríž prekvapenie. Bude to TT Sportback

V Ženeve sme videli na stánku Audi koncept Allroad Shooting Brake. Automobilka plánuje rozšírenie rady TT a ako sa zdá, okrem dnes predstavného roadstera a základného kupé by sme sa mohli dočkať aj prevedenia Sportback, ktoré naznačuje priložená skica.

Koncept Audi TT Sporback meria na dĺžku 4,47 metra a údajne ponúkne dostatok priestoru aj pre zadných cestujúcich. Zároveň, ak sklopíte zadné sedačky, získate objem veľkosti 850 litrov. O presnej motorizácii sa zatiaľ ešte špekuluje. Najčastejšie sa v správach objavuje hybridný sytém s celkovým výkonom 294 kW (400 k). Rovnaká motorizácia bola pod kapotou ženevského konceptu.

Na ďalšie podrobnosti si zatiaľ musíme ešte počkať, no je potrebné zdôrazniť, že predĺžené Audi TT ponúkajúce dva páry dverí nie je vôbec nepredstaviteľná vec. TT Sportback by malo byť jedno z prekvapení parížskeho autosalónu. Uvidíme.

tt_sportback1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY