vytisknout velikost písma Audi chystá na 12. februára svetovú premiéru. Čo to bude?

Je to jasné, kolotoč postupného odhaľovania, ktorého sme svedkami pred každým veľkým autosalónom, sa nám pomaly roztáča a svoj ​​podiel na tom má aj automobilka Audi. Tá oznámila, že presne dvanásteho februára predstaví na dôkladne uzavretej ceste v Juhoafrickej republike nový a veľmi zaujímavý model. Zatiaľ vraj máme hádať, o čo presne sa jedná.

V priloženom videu nápovedu nehľadajte, tam sa zatiaľ nedozviete prakticky vôbec nič. Možností, čo by asi tak zhruba mohlo byť vnútri onoho záhadného nákladného automobilu, je viac. Zrejme tou najpravdepodobnejšou je nová generáciu Audi TT. Na nedávnom veľtrhu CES už bol k videniu interiér tejto novinky a všeobecne sa očakáva, že bude vozidlo predstavené v Ženeve. Ale mohli by sme sa dočkať aj väčšieho či menšieho prekvapenia.

Niektoré špekulácie sľubujú napríklad Audi S1 quattro alebo naopak novú generáciu Q7. Uvidíme, zatiaľ naozaj nejde o nič iné ako o špekulácie. Takže neváhajte a pridajte sa. Diskusia je k dispozícii. Naša stávka mieri na TT.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY