vytisknout velikost písma Audi A8 Sport: Ako by sa vám páčila naftová S8?

Audi A8 Sport: Ako by sa vám páčila naftová S8?

Nielen Škoda pripravila pre modelový rok 2016 nejaké tie novinky, na svoje si prídu napríklad aj zákazníci automobilky Audi, aj keď sa v tomto prípade zatiaľ bavíme iba o britskom trhu. Tam sa totiž objavuje vlajková loď A8 v novej výbave Sport. A tá neznamená nič iné, než automobil s dizajnom vrcholnej S8, ale s naftovým motorom pod kapotou.

Záujemcovia si tak budú môcť vybrať medzi slabším naftovým šesťvalcom s objemom troch litrov, ktorý posilnil z pôvodných 258 koní na 262 koní, ale ktorý zároveň produkuje menej emisií. Výkonnejšou alternatívou je naftový osemvalec s objemom 4,2 l a s parametrami 385 koní/850 Nm. Tento motor vystrelí Audi A8 na stovku za pekných 4,7 s.

Prevedenie Sport sa týka iba verzií so štandardným rázvorom náprav. Súčasťou sú športové nárazníky, prahové nástavce a devätnásťpalcové zliatinové kolesá so siedmimi dvojitými lúčmi. Vo výbave nájdeme aj diódové svetlá Matrix LED, multimediálny systém MMI, kožené čalúnenie alebo ozvučenie s výkonom 180 W.

a8sport.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY