vytisknout velikost písma Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený

Modernizácia elegantného "skorokupé" Audi nie je príliš rozsiahla, priniesla však niekoľko zaujímavých noviniek pod kapotou.
Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený
Zoznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogaléria

Pamätáte na facelift luxusného Audi A8? Automobilka ho ohlasovala s veľkou pompou a jeho svetovú premiéru vysielala naživo, ale nakoniec sa ukázalo, že celá modernizácia spočívala fakticky len v inštalácii "Matrix LED" svetiel.

2015-euro-audi-a7-06-1.jpg2015-euro-audi-a7-07-1.jpg2015-euro-audi-a7-08-1.jpg
Vzhľad luxusného liftbacku sa zmenil iba v detailoch, najmä na prednej časti

Tá sa teraz objavila aj v modeli A7, ktorý konštrukčne vychádza z A6. Aby sa nepovedalo, dizajnéri Audi pri tejto príležitosti pozmenili aj vzhľad oboch nárazníkov a koncových LED svetiel. Vnútri sú najväčšou novinkou nové vzory príplatkových dekoračných líšt.

Zdá sa vám to na facelift žalostne málo? Nebojte, v Ingolstadte schovali najzaujímavejšiu novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novú generáciu motora 3.0 TDI, predstaveného nedávno vo Viedni. Na výber sú varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

2015-euro-audi-a7-12-1.jpg2015-euro-audi-a7-13-1.jpg2015-euro-audi-a7-10-1.jpg
Navigácia MMI s rozhraním MMI Touch využíva výkonný grafický čip Nvidia

Skvelý vznetový šesťvalec 3.0 TDI biturbo posilnil na 320 koní a dostal osemstupňovú samočinnú prevodovku. Naopak najslabšie motorizácie majú teraz miesto bezestupňového multitroniku dvojspojkovú prevodovku, v marketingovom názvosloví Audi pomenovanú S tronic.

V ponuke pochopiteľne zostáva aj športový model Audi S7 so zážihovým osemvalcom 4.0 TFSI s výkonom 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 sa začne predávať počas leta. Základná cena v Nemecku bola stanovená na 51 300 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY