vytisknout velikost písma Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený

Modernizácia elegantného "skorokupé" Audi nie je príliš rozsiahla, priniesla však niekoľko zaujímavých noviniek pod kapotou.
Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený
Zoznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogaléria

Pamätáte na facelift luxusného Audi A8? Automobilka ho ohlasovala s veľkou pompou a jeho svetovú premiéru vysielala naživo, ale nakoniec sa ukázalo, že celá modernizácia spočívala fakticky len v inštalácii "Matrix LED" svetiel.

2015-euro-audi-a7-06-1.jpg2015-euro-audi-a7-07-1.jpg2015-euro-audi-a7-08-1.jpg
Vzhľad luxusného liftbacku sa zmenil iba v detailoch, najmä na prednej časti

Tá sa teraz objavila aj v modeli A7, ktorý konštrukčne vychádza z A6. Aby sa nepovedalo, dizajnéri Audi pri tejto príležitosti pozmenili aj vzhľad oboch nárazníkov a koncových LED svetiel. Vnútri sú najväčšou novinkou nové vzory príplatkových dekoračných líšt.

Zdá sa vám to na facelift žalostne málo? Nebojte, v Ingolstadte schovali najzaujímavejšiu novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novú generáciu motora 3.0 TDI, predstaveného nedávno vo Viedni. Na výber sú varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

2015-euro-audi-a7-12-1.jpg2015-euro-audi-a7-13-1.jpg2015-euro-audi-a7-10-1.jpg
Navigácia MMI s rozhraním MMI Touch využíva výkonný grafický čip Nvidia

Skvelý vznetový šesťvalec 3.0 TDI biturbo posilnil na 320 koní a dostal osemstupňovú samočinnú prevodovku. Naopak najslabšie motorizácie majú teraz miesto bezestupňového multitroniku dvojspojkovú prevodovku, v marketingovom názvosloví Audi pomenovanú S tronic.

V ponuke pochopiteľne zostáva aj športový model Audi S7 so zážihovým osemvalcom 4.0 TFSI s výkonom 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 sa začne predávať počas leta. Základná cena v Nemecku bola stanovená na 51 300 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY