vytisknout velikost písma Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený

Modernizácia elegantného "skorokupé" Audi nie je príliš rozsiahla, priniesla však niekoľko zaujímavých noviniek pod kapotou.
Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený
Zoznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogaléria

Pamätáte na facelift luxusného Audi A8? Automobilka ho ohlasovala s veľkou pompou a jeho svetovú premiéru vysielala naživo, ale nakoniec sa ukázalo, že celá modernizácia spočívala fakticky len v inštalácii "Matrix LED" svetiel.

2015-euro-audi-a7-06-1.jpg2015-euro-audi-a7-07-1.jpg2015-euro-audi-a7-08-1.jpg
Vzhľad luxusného liftbacku sa zmenil iba v detailoch, najmä na prednej časti

Tá sa teraz objavila aj v modeli A7, ktorý konštrukčne vychádza z A6. Aby sa nepovedalo, dizajnéri Audi pri tejto príležitosti pozmenili aj vzhľad oboch nárazníkov a koncových LED svetiel. Vnútri sú najväčšou novinkou nové vzory príplatkových dekoračných líšt.

Zdá sa vám to na facelift žalostne málo? Nebojte, v Ingolstadte schovali najzaujímavejšiu novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novú generáciu motora 3.0 TDI, predstaveného nedávno vo Viedni. Na výber sú varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

2015-euro-audi-a7-12-1.jpg2015-euro-audi-a7-13-1.jpg2015-euro-audi-a7-10-1.jpg
Navigácia MMI s rozhraním MMI Touch využíva výkonný grafický čip Nvidia

Skvelý vznetový šesťvalec 3.0 TDI biturbo posilnil na 320 koní a dostal osemstupňovú samočinnú prevodovku. Naopak najslabšie motorizácie majú teraz miesto bezestupňového multitroniku dvojspojkovú prevodovku, v marketingovom názvosloví Audi pomenovanú S tronic.

V ponuke pochopiteľne zostáva aj športový model Audi S7 so zážihovým osemvalcom 4.0 TFSI s výkonom 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 sa začne predávať počas leta. Základná cena v Nemecku bola stanovená na 51 300 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY