vytisknout velikost písma Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený

Modernizácia elegantného "skorokupé" Audi nie je príliš rozsiahla, priniesla však niekoľko zaujímavých noviniek pod kapotou.
Audi A7 dostalo nové svetlá a silnejšie motory, tým je facelift vybavený
Zoznam kapitol
  1. Audi A7 facelift
  2. Audi A7 facelift: Fotogaléria

Pamätáte na facelift luxusného Audi A8? Automobilka ho ohlasovala s veľkou pompou a jeho svetovú premiéru vysielala naživo, ale nakoniec sa ukázalo, že celá modernizácia spočívala fakticky len v inštalácii "Matrix LED" svetiel.

2015-euro-audi-a7-06-1.jpg2015-euro-audi-a7-07-1.jpg2015-euro-audi-a7-08-1.jpg
Vzhľad luxusného liftbacku sa zmenil iba v detailoch, najmä na prednej časti

Tá sa teraz objavila aj v modeli A7, ktorý konštrukčne vychádza z A6. Aby sa nepovedalo, dizajnéri Audi pri tejto príležitosti pozmenili aj vzhľad oboch nárazníkov a koncových LED svetiel. Vnútri sú najväčšou novinkou nové vzory príplatkových dekoračných líšt.

Zdá sa vám to na facelift žalostne málo? Nebojte, v Ingolstadte schovali najzaujímavejšiu novinky pod kapotu. Modernizované Audi A7 dostalo novú generáciu motora 3.0 TDI, predstaveného nedávno vo Viedni. Na výber sú varianty 160 a 200 kW (218/272 k).

2015-euro-audi-a7-12-1.jpg2015-euro-audi-a7-13-1.jpg2015-euro-audi-a7-10-1.jpg
Navigácia MMI s rozhraním MMI Touch využíva výkonný grafický čip Nvidia

Skvelý vznetový šesťvalec 3.0 TDI biturbo posilnil na 320 koní a dostal osemstupňovú samočinnú prevodovku. Naopak najslabšie motorizácie majú teraz miesto bezestupňového multitroniku dvojspojkovú prevodovku, v marketingovom názvosloví Audi pomenovanú S tronic.

V ponuke pochopiteľne zostáva aj športový model Audi S7 so zážihovým osemvalcom 4.0 TFSI s výkonom 331 kW (450 koní).

Modernizované Audi A7 sa začne predávať počas leta. Základná cena v Nemecku bola stanovená na 51 300 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY