vytisknout velikost písma Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové

Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové
Zoznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogaléria: Audi A5 DTM Selection

Čo má spoločné naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osemvalcovým špeciálom pre DTM? To sa opýtajte v Audi, ale predpokladáme, že po tejto päťdesiatkusovej limitovanej edícii sa len tak zapráši. Podľa Audi prináša novinka ducha pretekárskych áut na bežné cesty.

audi (4).jpgaudi (8).jpgaudi (10).jpgToto je záležitosť pre skalných fanúšikov. So šesťvalcovým dieselom stojí špeciálny Audi A5 DTM o 14 440 eur viac než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonom a dynamikou

Pod kapotou je už spomínaný naftový šesťvalec s objemom 3,0 l s výkonom 180 kW (245 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. Kombinovaná spotreba je potom 6,3 litra na 100 km. Jazdné výkony sa teda proti bežnej A5 3.0 TDI nemenia.

Okrem drobných optických zmien a exkluzívneho farebného prevedenia jazdí toto Audi na špeciálnych 20" kolesách. Vnútri nájdete zaujímavé škrupinové anatomické sedačky a veľa ďalších DTM detailov.

V Nemecku je cena stanovená na 74 540 eur, čo je o 22 990 eur viac proti štandardnej A5 3.0 TDI. Naftová špeciálna edícia je dokonca o 14 440 eur drahšia ako benzínové a výrazne výkonnejšie Audi S5...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY