vytisknout velikost písma Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové

Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové
Zoznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogaléria: Audi A5 DTM Selection

Čo má spoločné naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osemvalcovým špeciálom pre DTM? To sa opýtajte v Audi, ale predpokladáme, že po tejto päťdesiatkusovej limitovanej edícii sa len tak zapráši. Podľa Audi prináša novinka ducha pretekárskych áut na bežné cesty.

audi (4).jpgaudi (8).jpgaudi (10).jpgToto je záležitosť pre skalných fanúšikov. So šesťvalcovým dieselom stojí špeciálny Audi A5 DTM o 14 440 eur viac než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonom a dynamikou

Pod kapotou je už spomínaný naftový šesťvalec s objemom 3,0 l s výkonom 180 kW (245 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. Kombinovaná spotreba je potom 6,3 litra na 100 km. Jazdné výkony sa teda proti bežnej A5 3.0 TDI nemenia.

Okrem drobných optických zmien a exkluzívneho farebného prevedenia jazdí toto Audi na špeciálnych 20" kolesách. Vnútri nájdete zaujímavé škrupinové anatomické sedačky a veľa ďalších DTM detailov.

V Nemecku je cena stanovená na 74 540 eur, čo je o 22 990 eur viac proti štandardnej A5 3.0 TDI. Naftová špeciálna edícia je dokonca o 14 440 eur drahšia ako benzínové a výrazne výkonnejšie Audi S5...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY