vytisknout velikost písma Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové

Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové
Zoznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogaléria: Audi A5 DTM Selection

Čo má spoločné naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osemvalcovým špeciálom pre DTM? To sa opýtajte v Audi, ale predpokladáme, že po tejto päťdesiatkusovej limitovanej edícii sa len tak zapráši. Podľa Audi prináša novinka ducha pretekárskych áut na bežné cesty.

audi (4).jpgaudi (8).jpgaudi (10).jpgToto je záležitosť pre skalných fanúšikov. So šesťvalcovým dieselom stojí špeciálny Audi A5 DTM o 14 440 eur viac než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonom a dynamikou

Pod kapotou je už spomínaný naftový šesťvalec s objemom 3,0 l s výkonom 180 kW (245 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. Kombinovaná spotreba je potom 6,3 litra na 100 km. Jazdné výkony sa teda proti bežnej A5 3.0 TDI nemenia.

Okrem drobných optických zmien a exkluzívneho farebného prevedenia jazdí toto Audi na špeciálnych 20" kolesách. Vnútri nájdete zaujímavé škrupinové anatomické sedačky a veľa ďalších DTM detailov.

V Nemecku je cena stanovená na 74 540 eur, čo je o 22 990 eur viac proti štandardnej A5 3.0 TDI. Naftová špeciálna edícia je dokonca o 14 440 eur drahšia ako benzínové a výrazne výkonnejšie Audi S5...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY