vytisknout velikost písma Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové

Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové
Zoznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogaléria: Audi A5 DTM Selection

Čo má spoločné naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osemvalcovým špeciálom pre DTM? To sa opýtajte v Audi, ale predpokladáme, že po tejto päťdesiatkusovej limitovanej edícii sa len tak zapráši. Podľa Audi prináša novinka ducha pretekárskych áut na bežné cesty.

audi (4).jpgaudi (8).jpgaudi (10).jpgToto je záležitosť pre skalných fanúšikov. So šesťvalcovým dieselom stojí špeciálny Audi A5 DTM o 14 440 eur viac než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonom a dynamikou

Pod kapotou je už spomínaný naftový šesťvalec s objemom 3,0 l s výkonom 180 kW (245 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. Kombinovaná spotreba je potom 6,3 litra na 100 km. Jazdné výkony sa teda proti bežnej A5 3.0 TDI nemenia.

Okrem drobných optických zmien a exkluzívneho farebného prevedenia jazdí toto Audi na špeciálnych 20" kolesách. Vnútri nájdete zaujímavé škrupinové anatomické sedačky a veľa ďalších DTM detailov.

V Nemecku je cena stanovená na 74 540 eur, čo je o 22 990 eur viac proti štandardnej A5 3.0 TDI. Naftová špeciálna edícia je dokonca o 14 440 eur drahšia ako benzínové a výrazne výkonnejšie Audi S5...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY