vytisknout velikost písma Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové

Audi A5 DTM Selection má samozrejme diesel a samozrejme je športové
Zoznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogaléria: Audi A5 DTM Selection

Čo má spoločné naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osemvalcovým špeciálom pre DTM? To sa opýtajte v Audi, ale predpokladáme, že po tejto päťdesiatkusovej limitovanej edícii sa len tak zapráši. Podľa Audi prináša novinka ducha pretekárskych áut na bežné cesty.

audi (4).jpgaudi (8).jpgaudi (10).jpgToto je záležitosť pre skalných fanúšikov. So šesťvalcovým dieselom stojí špeciálny Audi A5 DTM o 14 440 eur viac než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonom a dynamikou

Pod kapotou je už spomínaný naftový šesťvalec s objemom 3,0 l s výkonom 180 kW (245 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. Kombinovaná spotreba je potom 6,3 litra na 100 km. Jazdné výkony sa teda proti bežnej A5 3.0 TDI nemenia.

Okrem drobných optických zmien a exkluzívneho farebného prevedenia jazdí toto Audi na špeciálnych 20" kolesách. Vnútri nájdete zaujímavé škrupinové anatomické sedačky a veľa ďalších DTM detailov.

V Nemecku je cena stanovená na 74 540 eur, čo je o 22 990 eur viac proti štandardnej A5 3.0 TDI. Naftová špeciálna edícia je dokonca o 14 440 eur drahšia ako benzínové a výrazne výkonnejšie Audi S5...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY