vytisknout velikost písma Audi A4 Avant v edícii Camo Edition s inšpiráciou v Olssonovej RS6 Avant

Zimné športy vládnu súčasným dňom, a tak Audi prináša na švédsky trh špeciálnu sériu vozov A4 Avant Camo Edition.

Séria nesie označenie Camo Edition, vychádza z modelu Audi A4 Avant a zameraná je výhradne na švédsky trh, pre ktorý je určených len 50 vozidiel. Pri ich príprave spojil svoje sily slávny lyžiar Jon Olsson s miestnym oddelením automobilky Audi a vozidlá ponesú podobné sfarbenie, ktorým disponuje Olssonové Audi RS6 Avant. Na prvý pohľad si všimneme najmä zimného maskovacieho sfarbenia kombinujúceho biele, šedé a čierne obrazce.

Audi A4 Jon Olsson.jpg
Audi A4 Avant v edícii Camo Edition
 

V sériovej výbave série A4 Avant Camo Edition nájdeme tiež tuhšie pruženie, svetlomety Xenon Plus a podobne sfarbený strešný box, interiér potom vyniká športovým multifunkčným volantom a sedadlami s posilneným bočným vedením. Na rozdiel od originálneho Audi RS6 Avant sa však vozidlá edície Cosmo musia uspokojiť so skromným vznetovým štvorvalcom 2,0 TDI s výkonom 177 koní (130 kW). Ceny automobilov Audi A4 Avant Camo Edition začínajú vo Švédsku na 399 900 švédskych korunách.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY