vytisknout velikost písma Audi A4, A5 a Q5 s motormi 2,0 TFSI posilnenými na 290 koní

Ladičská spoločnosť ABT Sportsline pripravila ladičskú kúru pre zážihové štvorvalce 2,0 TFSI usadené vo vozidlách Audi.
Audi A4, A5 a Q5 s motormi 2,0 TFSI posilnenými na 290 koní

700 koní to síce tentoraz nie je, veď napokon ďalej posilnené prevedenie "superkombi" Audi RS6 Avant ABT Sportsline si môže dovoliť málokto. Teraz ale firma ABT Sportsline prichádza s ladením zážihových motorov 2,0 TFSI v podobe, v ktorej sa nachádza v najmä modelových radoch Audi A4, A5 a Q5. Vďaka sade úprav ABT Sportsline táto pohonná jednotka posilní zo štandardných 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Audi A4 ABT TFSI 7.jpgAudi A4 ABT TFSI 1.jpgAudi A4 ABT TFSI 4.jpgAudi A4 ABT TFSI 5.jpgAudi A4 ABT TFSI 6.jpgAudi A4 ABT TFSI 8.jpg
Priplácať možno v ABT ďalej tiež za aerodynamické doplnky, tuhší podvozok a ďalšie prvky

Jadrom tejto prestavby je nový program riadiacej jednotky, ale ak chcete naozaj rýchlo jazdiace auto, určite si v ABT Sportsline radi priplatíte aj napríklad za väčšie kolesá, tuhšie pruženie, ladený výfuk a sadu aerodynamických doplnkov.

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY