vytisknout velikost písma Audi A3 Cabriolet má po premiére. Strechu zloží za 18 s.

Ako automobilka Audi sľúbila, tak sa aj stalo. Vonku sú oficiálne obrázky, videá aj kompletné informácie o novinke v podobe modelu A3 Cabriolet.
Audi A3 Cabriolet má po premiére. Strechu zloží za 18 s.
Zoznam kapitol
  1. Audi A3 / S3 Cabriolet
  2. 3x Video

Nová generácia Audi A3 Cabriolet je v porovnaní s tou odstupujúcou väčšia. Dĺžka narástla zo 4,24 m na 4,42 m, na šírku vozidlo meria 1,79 m (predtým meralo 1,77 m) a navýšila sa tiež hodnota rázvoru náprav z pôvodných 2,58 m na 2,60 m. Výška je jediný údaj, ktorý bol zmenšený, a to konkrétne o 15 mm na 1,41 m. Dizajn ako taký neprekvapí, na internet sa dostali oficiálne fotky s predstihom a okrem toho aj A3 Cabriolet sa striktne drží pravidiel značky .

Nové prevedenie A3 dostalo plátennú strechu, ktorá sa zloží do osemnástich sekúnd. Manipulovať s ňou môžete do rýchlosti 50 km / h. Záujemcovia môžu zvoliť štandardnú čiernu variantu, alebo je k dispozícii akusticky odolnejší variant, ktorý bude ponúkať Audi taktiež v čiernej, ale aj v šedej a hnedej farbe.

Základné Audi A3 Cabriolet váži 1365 kg, čo by malo byť približne o 50 kg menej ako pri končiacej generácii. Audi tiež sľubuje veľmi vysokú torznú tuhosť. Na výber je šestnásť rôznych lakov karosérie a šestnásť až devätnásť palcové kolesá.

Ponuka motorizácií zahŕňa benzínové jednotky 1.4 TFSI (140 k) a 1.8 TFSI (180 k) . Od začiatku ich doplní naftový dvojliter s maximálnym výkonom 150 koní, neskôr potom dorazí ešte dieselová jedna - šestka (110 k) a neprídeme ani o vrcholné 2.0 TFSI (300 k), ktoré bude poháňať verziu S3 Cabriolet. Nech si vyberiete čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou preplňovaný motor a systém štart / stop.

Benzínová jedna - štvorka a naftový dvojliter dorazí s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, motor 1.8 TFSI je kombinovaný so sedemstupňovým S tronic. A aby toho nebolo málo, tiež k A3 Cabrioletu si budeme môcť zaobstarať pohon všetkých kolies quattro. Audi má tiež pripravenú radu známych asistentov, čo však stojí za zmienku, to sú dve verzie podvozkov dostupné za príplatok. Ten prvý vám zníži auto o 15 mm, druhý (S line Sport) uberie zo svetlej výšky 25 mm. Predaje začnú na nemeckom trhu na jeseň, prví zákazníci sa dočkajú začiatkom budúceho roka .

Ako už bolo povedané, krátko po uvedení na trh dorazí tiež športové S3. Motor naladený na 300 koní a 380 Nm nie je prekvapením, rovnako ako šesťstupňová prevodovka S tronic. Stovku zvládne ostrý kabriolet za 5,4 s (hatchback zvládne rovnakú disciplínu za 5,1 s, Sportback ju zvládne za 5,0 s), kombinovaná spotreba má byť podľa tabuliek na hodnote 7,1 l/100 km . Štandardom sú osemnásťpalcové kolesá a pohon quattro.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY