vytisknout velikost písma Audi A3 Cabriolet má po premiére. Strechu zloží za 18 s.

Ako automobilka Audi sľúbila, tak sa aj stalo. Vonku sú oficiálne obrázky, videá aj kompletné informácie o novinke v podobe modelu A3 Cabriolet.
Audi A3 Cabriolet má po premiére. Strechu zloží za 18 s.
Zoznam kapitol
  1. Audi A3 / S3 Cabriolet
  2. 3x Video

Nová generácia Audi A3 Cabriolet je v porovnaní s tou odstupujúcou väčšia. Dĺžka narástla zo 4,24 m na 4,42 m, na šírku vozidlo meria 1,79 m (predtým meralo 1,77 m) a navýšila sa tiež hodnota rázvoru náprav z pôvodných 2,58 m na 2,60 m. Výška je jediný údaj, ktorý bol zmenšený, a to konkrétne o 15 mm na 1,41 m. Dizajn ako taký neprekvapí, na internet sa dostali oficiálne fotky s predstihom a okrem toho aj A3 Cabriolet sa striktne drží pravidiel značky .

Nové prevedenie A3 dostalo plátennú strechu, ktorá sa zloží do osemnástich sekúnd. Manipulovať s ňou môžete do rýchlosti 50 km / h. Záujemcovia môžu zvoliť štandardnú čiernu variantu, alebo je k dispozícii akusticky odolnejší variant, ktorý bude ponúkať Audi taktiež v čiernej, ale aj v šedej a hnedej farbe.

Základné Audi A3 Cabriolet váži 1365 kg, čo by malo byť približne o 50 kg menej ako pri končiacej generácii. Audi tiež sľubuje veľmi vysokú torznú tuhosť. Na výber je šestnásť rôznych lakov karosérie a šestnásť až devätnásť palcové kolesá.

Ponuka motorizácií zahŕňa benzínové jednotky 1.4 TFSI (140 k) a 1.8 TFSI (180 k) . Od začiatku ich doplní naftový dvojliter s maximálnym výkonom 150 koní, neskôr potom dorazí ešte dieselová jedna - šestka (110 k) a neprídeme ani o vrcholné 2.0 TFSI (300 k), ktoré bude poháňať verziu S3 Cabriolet. Nech si vyberiete čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou preplňovaný motor a systém štart / stop.

Benzínová jedna - štvorka a naftový dvojliter dorazí s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, motor 1.8 TFSI je kombinovaný so sedemstupňovým S tronic. A aby toho nebolo málo, tiež k A3 Cabrioletu si budeme môcť zaobstarať pohon všetkých kolies quattro. Audi má tiež pripravenú radu známych asistentov, čo však stojí za zmienku, to sú dve verzie podvozkov dostupné za príplatok. Ten prvý vám zníži auto o 15 mm, druhý (S line Sport) uberie zo svetlej výšky 25 mm. Predaje začnú na nemeckom trhu na jeseň, prví zákazníci sa dočkajú začiatkom budúceho roka .

Ako už bolo povedané, krátko po uvedení na trh dorazí tiež športové S3. Motor naladený na 300 koní a 380 Nm nie je prekvapením, rovnako ako šesťstupňová prevodovka S tronic. Stovku zvládne ostrý kabriolet za 5,4 s (hatchback zvládne rovnakú disciplínu za 5,1 s, Sportback ju zvládne za 5,0 s), kombinovaná spotreba má byť podľa tabuliek na hodnote 7,1 l/100 km . Štandardom sú osemnásťpalcové kolesá a pohon quattro.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY