vytisknout velikost písma Audi A1 Active Kit: Nové kolesá, viac plastu a hlavne väčší štýl

Audi A1 Active Kit: Nové kolesá, viac plastu a hlavne väčší štýl

Slovenskí zákazníci si na modernizované prevedenie Audi A1 budú musieť ešte pár týždňov počkať (na slovenský trh dorazí v januári spolu s faceliftom Q3), tí nemeckí si už ale môžu k faceliftovej verzii dokúpiť aj nový Active Kit.

Nejde o nič iné než o sadu doplnkov zameraných na lepší vzhľad.
Active Kit zahŕňa upravený predný nárazník, plastové lemy blatníkov, nástavce prahov, plastové obloženie sa tiež nasťahovalo na zadné dvere, iné sú tiež kryty spätných zrkadiel a nechýba ani päťparskové kolesá dostupné vo veľkosti sedemnásť alebo osemnásť palcov.

Cena za atraktívnejší vzhľad závisí na tom, čo presne si z tejto sady vyberiete. Nové kolesá stoja 1300 eur (osemnástky 1800 eur), upravené nárazníky, prahové nástavce a blatníky vyjdú na 1500 eur a za zvyšné detaily zaplatíte 390 eur. Ceny to nie sú nijako nízke, ale pravdou je, že to modernizovanej A1 vo finále veľmi pristane.

a1_1.jpga1_2.jpga1_3.jpga1_4.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY