Automobilka označuje nové GTV8 ako najľahší Vantage v histórii a treba podotknúť, že sa kvôli hmotnosti urobilo naozaj veľa opatrení. Voz napríklad dostal ľahké zliatinové kolesá, lítium-iónový akumulátor, karbónovú strechu a polykarbonátové zadné okno (z rovnakého materiálu sú vyrobené aj zadné bočné okná).
Výpočet zmien zahŕňa ešte titánový výfuk a športové karbónové sedačky. Tie možno, opäť kvôli hmotnosti, ovládať iba manuálne. Aston ale chcel zachovať možnosť každodenného použitia, takže z automobilu nevybral klimatizáciu, ozvučenie ani multimediálny systém. Súčasťou výbavy je tiež celá rada karbónových doplnkov vylepšujúcich aerodynamiku vozidla.
Pohon má na starosť bližšie nešpecifikovaný osemvalcový motor s objemom 4,7 litra. Ten by podľa predbežných správ mal ponúknuť 328 kW (446 koní). Spojený bude so šesťstupňovým manuálom, no záujemcovia dostanú do svojho exempláru aj sedemstupňový automat. Podvozok má byť doslova "super-ostrý".
Aston vyrobí iba malú sériu limitovanú na 150 kusov. Prví šťastlivci sa ho dočkajú vo štvrtom štvrťroku tohto roka.




