vytisknout velikost písma Aston Martin ukázal elektrický koncept Rapid. Vyvinul ho Williams

V princípe ide o experimentálny prototyp. Automobilka teraz jedná s čínskymi investormi o začatí rozsiahlych skúšok a spustenie výroby.
Aston Martin ukázal elektrický koncept Rapid. Vyvinul ho Williams
Zoznam kapitol
  1. Aston Martin RapidE
  2. Fotogaléria: Aston Martin RapidE

Plne elektrické auto už má aj tradičný britský výrobca Aston Martin, ktorý sa preslávil predovšetkým svojimi dvanásťvalcom. Volá sa Rapid a s jeho vývojom pomáhala (a vlastne ešte pomáha) technologická spoločnosť Williams Advanced Engineering. Bohužiaľ zatiaľ nie sú k dispozícii rozsiahlejšie informácie o historicky prvom elektrickom Astone Martin.

10.jpg9.jpg8.jpg
Elektrický koncept Aston Martin RapidE pomáhal vyvíjať Williams. S tým automobilka dlhodobo spolupracuje. Pri elektrickom aute to skončiť nemusí, Aston chce aj hybridy

Aston Martin nezverejnil ani podrobnejšie technické dáta, ale v princípe ide o experimentálny prototyp a automobilka teraz jedná s čínskymi investormi o začatí rozsiahlych skúšok a spustení výroby. Pokiaľ bude elektrický Aston Martin odsúhlasený, do výroby pôjde zhruba o dva roky.

Podľa vedenia automobilky má elektrický koncept Aston Martin Rapide demonštrovať jej schopnosti vyrábať nízkoemisné a bezemisné autá. O hybridných Astonoch sa začalo hovoriť už v súvislosti s tým, že začne britská automobilka brať motory od Mercedesu.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY