vytisknout velikost písma Aston Martin ukázal elektrický koncept Rapid. Vyvinul ho Williams

V princípe ide o experimentálny prototyp. Automobilka teraz jedná s čínskymi investormi o začatí rozsiahlych skúšok a spustenie výroby.
Aston Martin ukázal elektrický koncept Rapid. Vyvinul ho Williams
Zoznam kapitol
  1. Aston Martin RapidE
  2. Fotogaléria: Aston Martin RapidE

Plne elektrické auto už má aj tradičný britský výrobca Aston Martin, ktorý sa preslávil predovšetkým svojimi dvanásťvalcom. Volá sa Rapid a s jeho vývojom pomáhala (a vlastne ešte pomáha) technologická spoločnosť Williams Advanced Engineering. Bohužiaľ zatiaľ nie sú k dispozícii rozsiahlejšie informácie o historicky prvom elektrickom Astone Martin.

10.jpg9.jpg8.jpg
Elektrický koncept Aston Martin RapidE pomáhal vyvíjať Williams. S tým automobilka dlhodobo spolupracuje. Pri elektrickom aute to skončiť nemusí, Aston chce aj hybridy

Aston Martin nezverejnil ani podrobnejšie technické dáta, ale v princípe ide o experimentálny prototyp a automobilka teraz jedná s čínskymi investormi o začatí rozsiahlych skúšok a spustení výroby. Pokiaľ bude elektrický Aston Martin odsúhlasený, do výroby pôjde zhruba o dva roky.

Podľa vedenia automobilky má elektrický koncept Aston Martin Rapide demonštrovať jej schopnosti vyrábať nízkoemisné a bezemisné autá. O hybridných Astonoch sa začalo hovoriť už v súvislosti s tým, že začne britská automobilka brať motory od Mercedesu.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY