vytisknout velikost písma Aston Martin DBX je nový koncept kupé-crossoveru

Aston Martin DBX je nový koncept kupé-crossoveru

Aston Martin nebude robiť klasické SUV, ale terénne kupé. Koncept DBX naznačuje, ako by také auto mohlo vyzerať. A aj keď nie, tak sa pripravte na to, že nejaký ten tereňák od Astonu Martin jednoducho bude. Podľa automobilky sa jedná o automobil, ktorý prevracia doterajšie chápanie luxusného GT.

DBX Concept_01.jpgDBX Concept_09.jpgDBX Concept_06.jpgPoloterénne kupé-crossover od Astonu Martin? Nepochybujte, že by automobilke zákazníci utŕhali ruky. Akokoľvek je toto len štúdia a náznak, čo očakávať, nejaké SUV proste raz bude. Ale zrejme nebude konvenčné

Koncept DBX je štvormiestny a nemožno si nevšimnúť väčšej svetlej výšky a celkového postoja auta. Hoci Aston Martin netvrdí, že sa priamo toto auto dostane do sériovej výroby, chce pripraviť trh na to, čo sa chystá v blízkej budúcnosti. Podobné auto tak môžeme očakávať v priebehu niekoľkých málo rokov.

Zaujímavosťou je, že koncept DBX poháňa elektromotory zabudované v kolesách a miesto klasického mechanického riadenia je tu systém drive-by-wire. Aston Martin tým chce ukázať, že ani praktické (koncept DBX má kufor vpredu i vzadu) a ekologicky nenáročné autá mu nie sú cudzie.

DBX Concept_02.jpgDBX Concept_03.jpgDBX Concept_04.jpgDBX Concept_05.jpgDBX Concept_07a.jpgDBX Concept_07b.jpgDBX Concept_08.jpgDBX Concept_10.jpgDBX Concept_11.jpgDBX Concept_12.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY