vytisknout velikost písma Aston Martin DB5 ako auto pre deti ide až 74 km/h; stojí 18 tisíc eur

Oddelenie Aston Martin Heritage v spolupráci s dealerstvom Nicholas Mee & Company LTD pripravilo sériu zmenšených kabrioletov Aston Martin DB5 Convertible. A je to naozaj krásna práca...

Hrdý otec automobily obdivujúceho chlapca má dnes nespočetné množstvo možností, ako potešiť nielen svoju ratolesť, ale aj seba. V ponuke sú desiatky šlapacích alebo rôznymi spôsobmi motorizovaných autíčok všetkého druhu, avšak ak máte prebytočných 18 tisíc eur, môžete synčeka vybaviť niečím, čo sa naozaj len tak nevidí. Aston Martin DB Convertible Junior je impozantnou zmenšeninou kabrioletov Aston Martin DB5 z hĺbky šesťdesiatych rokov určenou pre deti do desať rokov.

Aston Martin auticko 5.jpgAston Martin auticko 4.jpgAston Martin auticko 1.jpgAston Martin auticko 8.jpgAston Martin auticko 7.jpg
Aston Martin DB Convertible Junior: malé zamyslenie pre tatinov...

A nielen, že dobre vyzerá, Aston Martin DB Convertible Junior tiež dobre jazdí! Tieto veľmi verne a elegantne postavené vozidlá sú vpredu vybavené štvortaktovými, vzduchom chladenými motormi s objemom 110 ccm, pričom krútiaci moment sa na zadné kolieska prenáša skrz trojstupňovú poloautomatickú prevodovku. Najvyššia rýchlosť je v záujme malých pretekárov a ich rodičov obmedzená na 74 km/h.

Aston Martin auticko 2.jpgAston Martin auticko 3.jpgAston Martin auticko 6.jpg
Tieto autíčka sú prepracované do posledného detailu

Náležité spomalenie zaistí dvojica kotúčových bŕzd Brembo na predných kolieskach, ktoré sú zavesené na zmenšeninách skutočných zdvojených lichobežníkových ramien s vinutými pružinami a tlmičmi. Aston Martin DB Convertible Junior je 2 500 dlhý a 1 030 mm široký a pozíciu pedálov možno upravovať podľa výšky vodiča. Auto má vonkajšie osvetlenie, blinkre, klaksón a elektrický štartér spúšťaný kľúčikom. Vyberať možno z nepreberného množstva odtieňov laku a rôznych druhov čalúnenia vrátane kože, k dispozícii je tiež štýlový drevený volant.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY