vytisknout velikost písma Aston Martin DB11 s motormi od Mercedesu neznie vôbec zle

Aston Martin DB11 s motormi od Mercedesu neznie vôbec zle

Čoskoro by sa mal predstaviť nástupca Astonu Martin DB9, ktorý dostane motory od Mercedesu. Niekoľko prototypov nového modelu Aston Martin DB11 sa preháňalo po Nürburgringu a samozrejme u toho nemohla chýbať kamera niekoho z fanúšikov.

Treba povedať, že nové dvoma turbami preplňované motory (osemvalec 4,0 l a dvanásťvalec 6,0 l) neznejú vôbec zle. Celkový výkon osemvalca by sa mal dostať cez 500 koní a predovšetkým sa proti atmosférickému dvanásťvalcu z DB9 zdvihne krútiaci moment a posunie sa do nižších otáčok.

Veľkou novinkou zrejme bude automatická dvojspojková prevodovka, lebo pri rozjazde prototypu je počuť charakteristické rýchle "odfrknutie" bez oneskorenia v dodávke výkonu. To však vie aj nový osemstupňový automat od ZF, tak uvidíme.

Aston Martin DB11 vznikne na úplne novej celohliníkovej platforme a pri konštrukcii vozidla budú z veľkej časti použité aj kompozity. Veľké GT od Astonu by malo schudnúť približne 200 až 300 kg, čo spolu s novými motormi pomôže znížiť tabuľkové emisie o minimálne 20%.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY