vytisknout velikost písma Arden si myslí, že má RR Sport SVR nízky výkon. A tak mu nadelil 603 koní

Arden si myslí, že má RR Sport SVR nízky výkon. A tak mu nadelil 603 koní

Pri niektorých automobiloch si človek hovorí, že viac výkonu už nepotrebujú. Napríklad taký Range Rover Sport SVR, čo je v podstate obrovský a ťažký off-road tváriaci sa ako športové SUV. Lenže nakoniec sa vždy nájde niekto, kto sa domnieva, že koní nie je nikdy dosť, a tak sa výkon zvyšuje. Práve v prípade SVR sa práce chopila spoločnosť Arden.

Tá nasadila obvyklé veci, takže vozidlo dostalo vylepšený vzhľad. Aj keď v porovnaní napríklad s Mercedesom GLE Coupé od spoločnosti Lumma sú to len zanedbateľné novinky. Ľudia od Ardenu pridali iné mriežky v nárazníku, nasadili na voz bočné nášľapy a iné kolesá. To je všetko.

Dôležité veci však hľadajme pod kapotou. Štandardný výkon Range Roveru Sport SVR síce dosahuje na príjemných 404 kW (550 k) a krútiaci moment vrcholí hodnotou 680 Nm, lenže to evidentne nestačí. Po tejto úprave dostane vaše britské raketové SUV 443 kW (603 k) a 722 Nm.

Ak tiež zastávate názor, že Range Rover Sport SVR trpí nedostatkom výkonu, budete k náprave tejto subjektívnej "nevýhody" potrebovať necelých šesť tisíc eur.

arden_1.jpgarden_2.jpgarden_4.jpgarden_3.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY