vytisknout velikost písma Arash: posledná ukážka nového superšportu pred jeho premiérou

Britská automobilka Arash Cars už zajtra kompletne odhalí svoj ​​nový superšportový automobil. Meno zatiaľ nepoznáme.
Arash: posledná ukážka nového superšportu pred jeho premiérou

Prinášame vám kompletnú edíciu doteraz uvoľnených snímok nového vozidla Arash, ktorý sa stane nástupníckym modelom typu Arash AF-10 z roku 2010. Oficiálna premiéra prebehne až v Ženeve, avšak predpremiéra je naplánovaná už na zajtrajšok. Na snímkach sú vidieť najmä náznaky čierneho koženého čalúnenia so žltým kontrastným sťahovaním, volant z uhlíkových kompozitov a prehľadný prístrojový štít s dominujúcim tachometrom ciachovaným do 200 mph, teda 322 km/h.

Arash prev 01.jpgArash prev 02.jpgArash prev 07.jpg
Arash: nový superšport z Cambridge sa blíži...

O pohonnej jednotke ani ďalších technických údajoch zatiaľ informácie nemáme, ale doterajší model AF-10 bol osadený modifikovaným osemvalcom GM LS7, ktorý z objemu 7,0 l dosahoval výkon 558 koní (410 kW) a krútiaci moment 643 Nm. Nadväzovala naň šesťstupňová, manuálne radená prevodovka Graziano GT-ME1.

Arash prev 04.jpgArash prev 05.jpgArash prev 06.jpgArash prev 03.jpgArash prev 08.jpgArash prev 09.jpg
Nový Arash zatiaľ meno nemá, ale dozvieme sa ho už zajtra
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY