vytisknout velikost písma Apple chce svoje auto predstaviť v roku 2019. Samo ešte jazdiť nebude

Apple chce svoje auto predstaviť v roku 2019. Samo ešte jazdiť nebude

Plány spoločnosti Apple sú vždy tajné a projekt prvého autá tejto firmy nie je výnimkou. Napriek tomu sa sem tam nejaká informácia von dostane. Napríklad The Wall Street Journal uvádza, že Project Titan, ako sa celý projekt prvého auta spoločnosti Apple nazýva, príde na trh už v roku 2019.

Respektíve by mal prísť. Vývoj je ešte len na začiatku. Apple zistil, že mu nestačí ani tím 600 inžinierov a bude musieť počet ľudí pracujúcich na projekte približne strojnásobiť.

O prvom aute Applu sa vie, že bude plne elektrické a možno bude založené na BMW i3, lebo spolu obe spoločnosti rokujú o dlhodobej spolupráci. BMW by mohlo poskytnúť aspoň základnú architektúru vozidla.

Správa ale tiež hovorí o tom, že auto od Applu nebude nateraz schopné samo riadiť. Autonómne vozidlo je síce v dlhodobom pláne spoločnosti Apple, ale prvý počin bude podľa všetkého vyžadovať vodiča.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY