vytisknout velikost písma Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny

Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre Mazdu6
  2. Fotogaléria: Mazda6

Rovnako ako v prípade omladeného SUV Mazda CX-5 aj faceliftovaná Mazda6 prešla len veľmi drobnými zmenami, ktoré sa dotkli hlavne prednej časti vozidla. Hlavné novinky sa opäť odohrávajú v interiéri a rovnako ako u CX-5 aj sem sa nasťahovala elektronická parkovacia brzda. Uvoľnilo sa tak miesto pre objemnejšiu schránku a držiak nápojov.

mazda (32).jpgmazda (49).jpgmazda (47).jpgRovnako ako u SUV CX-5 je nová predovšetkým palubná doska z lepších materiálov a centrálna konzola s elektronickou parkovacou brzdou a väčším úložným priestorom

Nové sú aj materiály na prístrojovej doske a napríklad aj poťahy sedadiel. Na fotkách síce vidíme pravdepodobne najluxusnejšie prevedenie, ale aj základné výbavové verzie dostanú hodnotnejšie a kvalitnejšie materiály a hlavne lepšiu akustickú izoláciu.

Motorizácie európskej verzie Mazdy6 zrejme pôjdu ďalej bez výraznejších zmien na výkone alebo charakteristike. Očakávajme len plnenie emisnej normy Euro 6 a zase o nejaký ten gram nižšie emisie CO2 a zníženú spotrebu paliva.

Opäť si počkajme na slovenský cenník, čo všetko sa nakoniec vo faceliftovanej Mazde6 objaví. Zmeny sa samozrejme budú týkať aj karosérie kombi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY