vytisknout velikost písma Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny

Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre Mazdu6
  2. Fotogaléria: Mazda6

Rovnako ako v prípade omladeného SUV Mazda CX-5 aj faceliftovaná Mazda6 prešla len veľmi drobnými zmenami, ktoré sa dotkli hlavne prednej časti vozidla. Hlavné novinky sa opäť odohrávajú v interiéri a rovnako ako u CX-5 aj sem sa nasťahovala elektronická parkovacia brzda. Uvoľnilo sa tak miesto pre objemnejšiu schránku a držiak nápojov.

mazda (32).jpgmazda (49).jpgmazda (47).jpgRovnako ako u SUV CX-5 je nová predovšetkým palubná doska z lepších materiálov a centrálna konzola s elektronickou parkovacou brzdou a väčším úložným priestorom

Nové sú aj materiály na prístrojovej doske a napríklad aj poťahy sedadiel. Na fotkách síce vidíme pravdepodobne najluxusnejšie prevedenie, ale aj základné výbavové verzie dostanú hodnotnejšie a kvalitnejšie materiály a hlavne lepšiu akustickú izoláciu.

Motorizácie európskej verzie Mazdy6 zrejme pôjdu ďalej bez výraznejších zmien na výkone alebo charakteristike. Očakávajme len plnenie emisnej normy Euro 6 a zase o nejaký ten gram nižšie emisie CO2 a zníženú spotrebu paliva.

Opäť si počkajme na slovenský cenník, čo všetko sa nakoniec vo faceliftovanej Mazde6 objaví. Zmeny sa samozrejme budú týkať aj karosérie kombi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY