vytisknout velikost písma Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny

Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre Mazdu6
  2. Fotogaléria: Mazda6

Rovnako ako v prípade omladeného SUV Mazda CX-5 aj faceliftovaná Mazda6 prešla len veľmi drobnými zmenami, ktoré sa dotkli hlavne prednej časti vozidla. Hlavné novinky sa opäť odohrávajú v interiéri a rovnako ako u CX-5 aj sem sa nasťahovala elektronická parkovacia brzda. Uvoľnilo sa tak miesto pre objemnejšiu schránku a držiak nápojov.

mazda (32).jpgmazda (49).jpgmazda (47).jpgRovnako ako u SUV CX-5 je nová predovšetkým palubná doska z lepších materiálov a centrálna konzola s elektronickou parkovacou brzdou a väčším úložným priestorom

Nové sú aj materiály na prístrojovej doske a napríklad aj poťahy sedadiel. Na fotkách síce vidíme pravdepodobne najluxusnejšie prevedenie, ale aj základné výbavové verzie dostanú hodnotnejšie a kvalitnejšie materiály a hlavne lepšiu akustickú izoláciu.

Motorizácie európskej verzie Mazdy6 zrejme pôjdu ďalej bez výraznejších zmien na výkone alebo charakteristike. Očakávajme len plnenie emisnej normy Euro 6 a zase o nejaký ten gram nižšie emisie CO2 a zníženú spotrebu paliva.

Opäť si počkajme na slovenský cenník, čo všetko sa nakoniec vo faceliftovanej Mazde6 objaví. Zmeny sa samozrejme budú týkať aj karosérie kombi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY