vytisknout velikost písma Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny

Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre Mazdu6
  2. Fotogaléria: Mazda6

Rovnako ako v prípade omladeného SUV Mazda CX-5 aj faceliftovaná Mazda6 prešla len veľmi drobnými zmenami, ktoré sa dotkli hlavne prednej časti vozidla. Hlavné novinky sa opäť odohrávajú v interiéri a rovnako ako u CX-5 aj sem sa nasťahovala elektronická parkovacia brzda. Uvoľnilo sa tak miesto pre objemnejšiu schránku a držiak nápojov.

mazda (32).jpgmazda (49).jpgmazda (47).jpgRovnako ako u SUV CX-5 je nová predovšetkým palubná doska z lepších materiálov a centrálna konzola s elektronickou parkovacou brzdou a väčším úložným priestorom

Nové sú aj materiály na prístrojovej doske a napríklad aj poťahy sedadiel. Na fotkách síce vidíme pravdepodobne najluxusnejšie prevedenie, ale aj základné výbavové verzie dostanú hodnotnejšie a kvalitnejšie materiály a hlavne lepšiu akustickú izoláciu.

Motorizácie európskej verzie Mazdy6 zrejme pôjdu ďalej bez výraznejších zmien na výkone alebo charakteristike. Očakávajme len plnenie emisnej normy Euro 6 a zase o nejaký ten gram nižšie emisie CO2 a zníženú spotrebu paliva.

Opäť si počkajme na slovenský cenník, čo všetko sa nakoniec vo faceliftovanej Mazde6 objaví. Zmeny sa samozrejme budú týkať aj karosérie kombi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY