vytisknout velikost písma Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny

Ani omladená Mazda6 neprináša zásadné zmeny
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre Mazdu6
  2. Fotogaléria: Mazda6

Rovnako ako v prípade omladeného SUV Mazda CX-5 aj faceliftovaná Mazda6 prešla len veľmi drobnými zmenami, ktoré sa dotkli hlavne prednej časti vozidla. Hlavné novinky sa opäť odohrávajú v interiéri a rovnako ako u CX-5 aj sem sa nasťahovala elektronická parkovacia brzda. Uvoľnilo sa tak miesto pre objemnejšiu schránku a držiak nápojov.

mazda (32).jpgmazda (49).jpgmazda (47).jpgRovnako ako u SUV CX-5 je nová predovšetkým palubná doska z lepších materiálov a centrálna konzola s elektronickou parkovacou brzdou a väčším úložným priestorom

Nové sú aj materiály na prístrojovej doske a napríklad aj poťahy sedadiel. Na fotkách síce vidíme pravdepodobne najluxusnejšie prevedenie, ale aj základné výbavové verzie dostanú hodnotnejšie a kvalitnejšie materiály a hlavne lepšiu akustickú izoláciu.

Motorizácie európskej verzie Mazdy6 zrejme pôjdu ďalej bez výraznejších zmien na výkone alebo charakteristike. Očakávajme len plnenie emisnej normy Euro 6 a zase o nejaký ten gram nižšie emisie CO2 a zníženú spotrebu paliva.

Opäť si počkajme na slovenský cenník, čo všetko sa nakoniec vo faceliftovanej Mazde6 objaví. Zmeny sa samozrejme budú týkať aj karosérie kombi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY