vytisknout velikost písma Andy Palmer odišiel z Nissanu a stal se šéfom Aston Martinu

Andy Palmer odišiel z Nissanu a stal se šéfom Aston Martinu

Andy Palmer, skorší šéf plánovania a výkonný viceprezident automobilky Nissan, bol menovaný šéfom automobilky Aston Martin. Vo funkcii tak nahradí Ulricha Beza, ktorý na konci roka 2013 oznámil svoj ​​odchod do penzie. 

Automobilka Aston Martin hľadala nového šéfa pomerne dlho. Značka chce obnoviť svoje postavenie na trhu a chytiť krok s konkurenčnými výrobcami ako je Ferrari, Bentley alebo Porsche. Aston Martin priznáva, že poslednou dobou strácal pôdu pod nohami. Pred Palmerom tak stojí skutočne veľká výzva, ale podľa tlačového vyhlásenia má pre túto funkciu najlepšie predpoklady. 

Palmer nie je v automobilovom priemysle žiadnym nováčikom. Svoju kariéru začal už v roku 1979, keď mal iba šestnásť rokov. K Nissanu prišiel v roku 1991 a čoskoro si získal povesť človeka, ktorý dokázal marketing pozdvihnúť na vedu. Má ale skúsenosti aj s technickým vývojom, lebo päť rokov pôsobil v automobilke Rover na pozícii šéfa vývoja prevodoviek.

titulní foto: wikipedia

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY