vytisknout velikost písma Andy Palmer odišiel z Nissanu a stal se šéfom Aston Martinu

Andy Palmer odišiel z Nissanu a stal se šéfom Aston Martinu

Andy Palmer, skorší šéf plánovania a výkonný viceprezident automobilky Nissan, bol menovaný šéfom automobilky Aston Martin. Vo funkcii tak nahradí Ulricha Beza, ktorý na konci roka 2013 oznámil svoj ​​odchod do penzie. 

Automobilka Aston Martin hľadala nového šéfa pomerne dlho. Značka chce obnoviť svoje postavenie na trhu a chytiť krok s konkurenčnými výrobcami ako je Ferrari, Bentley alebo Porsche. Aston Martin priznáva, že poslednou dobou strácal pôdu pod nohami. Pred Palmerom tak stojí skutočne veľká výzva, ale podľa tlačového vyhlásenia má pre túto funkciu najlepšie predpoklady. 

Palmer nie je v automobilovom priemysle žiadnym nováčikom. Svoju kariéru začal už v roku 1979, keď mal iba šestnásť rokov. K Nissanu prišiel v roku 1991 a čoskoro si získal povesť človeka, ktorý dokázal marketing pozdvihnúť na vedu. Má ale skúsenosti aj s technickým vývojom, lebo päť rokov pôsobil v automobilke Rover na pozícii šéfa vývoja prevodoviek.

titulní foto: wikipedia

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY