vytisknout velikost písma Americký Ford Mondeo skutočne dostal športovú verziu so šesťvalcom

Ford Fusion, ktorý je americkým príbuzným európskeho Mondea, prešiel menším faceliftom. Dostal šesťvalec a detekciu výmoľov v ceste.
Americký Ford Mondeo skutočne dostal športovú verziu so šesťvalcom
Zoznam kapitol
  1. Ford Fusion V6 Sport AWD
  2. Fotogaléria: Ford Fusion V6 Sport AWD

Pod označením Ford Fusion V6 Sport AWD teraz nájdete omladenú americkú verziu "nášho" Mondea, na ktorú si ale musíme v Európe nechať zájsť chuť. Facelift amerického Mondea (Fusion) sa dotkol prednej časti, interiéru a samozrejme aj výbavy a motorizácií.

Ford-Fusion_V6_Sport_2017_1600x1200_wallpaper_03.jpgFord-Fusion_V6_Sport_2017_1600x1200_wallpaper_02.jpgFord-Fusion_V6_Sport_2017_1600x1200_wallpaper_09.jpg
Ford Fusion (u nás známy ako Mondeo) prešiel drobným faceliftom. Vznikla aj „športová“ verzia V6 Sport AWD s motorom 2.7 EcoBoost a výkonom 325 koní

Pod kapotou amerického Fusion Sport je totiž šesťvalec 2.7 EcoBoost, čo znamená prítomnosť dvoch turbodúchadiel, výkon pekných 239 kW (325 k) a krútiaci moment 476 Nm. Sila putuje cez automatickú prevodovku na všetky štyri kolesá. Potvrdzujú sa tak skoršie špekulácie o chystanej športovej verzii.

Zaujímavosťou je, že model V6 Sport dostal aj adaptívne tlmiče so systémom detekcie dier v ceste. Má to výrazne znížiť intenzitu rázov prenášaných do kabíny k cestujúcim a do konštrukcie auta.

Ford ešte neuvádza dynamické parametre omladenej šesťvalcovej verzie Fusion, ale odhadujeme zrýchlenie na 100 km/h za približne päť sekúnd. Nás to ale skutočne veľmi "trápiť" nemusí, pretože túto verziu v Európe nedostaneme. Ehm, kam sa posielajú sťažnosti?

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY