vytisknout velikost písma Američania nenávidia kupovanie áut. Radšej platia dane

Celkom zaujímavý prieskum odhalil uvažovanie amerických zákazníkov. Tí by pred kupovaním nového auta dali prednosť aj vypĺňanie daňového priznania alebo cestovanie na prostrednom sedadle v lietadle.
Američania nenávidia kupovanie áut. Radšej platia dane

Čudná, ale zaujímavá štúdia prišla zo Spojených štátov, kde tisícka respondentov odpovedala na otázky spojené s nákupom auta. Vyšlo najavo, že Američania všeobecne neznášajú proces kupovania nového auta, predovšetkým potom zjednávanie o cene a dohadovanie s predajcom.

Deväť z desiatich opýtaných by oveľa radšej nakupovalo autá, keby sa to obišlo práve bez dohadovania s dealerom, a 83% opýtaných uviedlo, že sa zjednávaniu u dealera snaží vyhnúť za každú cenu.

Veľmi zaujímavé je, že zákazníci by boli ochotní vzdať sa niektorých bežných každodenných činností, len aby nemuseli u predajcu zjednávať. Jedna pätina by sa pokojne na celý mesiac vzdala sexu a takmer polovica by bola ochotná prestať chodiť na Facebook. Necelá tretina zákazníkov by si potom pokojne na víkend vypla mobilný telefón, len aby sa nemusela dohadovať s dealerom.

Prieskum ale tiež odhalil, že plná tretina ľudí by radšej vypĺňala daňové priznanie, išla vystáť frontu na dopravný inšpektorát alebo sedela v lietadle na prostrednom sedadle, než aby išla kupovať nové auto.

Máte vlastnú skúsenosť s nákupom nového auta? A bola pre vás akýmkoľvek spôsobom nepríjemná? Napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY