vytisknout velikost písma Američania nenávidia kupovanie áut. Radšej platia dane

Celkom zaujímavý prieskum odhalil uvažovanie amerických zákazníkov. Tí by pred kupovaním nového auta dali prednosť aj vypĺňanie daňového priznania alebo cestovanie na prostrednom sedadle v lietadle.
Američania nenávidia kupovanie áut. Radšej platia dane

Čudná, ale zaujímavá štúdia prišla zo Spojených štátov, kde tisícka respondentov odpovedala na otázky spojené s nákupom auta. Vyšlo najavo, že Američania všeobecne neznášajú proces kupovania nového auta, predovšetkým potom zjednávanie o cene a dohadovanie s predajcom.

Deväť z desiatich opýtaných by oveľa radšej nakupovalo autá, keby sa to obišlo práve bez dohadovania s dealerom, a 83% opýtaných uviedlo, že sa zjednávaniu u dealera snaží vyhnúť za každú cenu.

Veľmi zaujímavé je, že zákazníci by boli ochotní vzdať sa niektorých bežných každodenných činností, len aby nemuseli u predajcu zjednávať. Jedna pätina by sa pokojne na celý mesiac vzdala sexu a takmer polovica by bola ochotná prestať chodiť na Facebook. Necelá tretina zákazníkov by si potom pokojne na víkend vypla mobilný telefón, len aby sa nemusela dohadovať s dealerom.

Prieskum ale tiež odhalil, že plná tretina ľudí by radšej vypĺňala daňové priznanie, išla vystáť frontu na dopravný inšpektorát alebo sedela v lietadle na prostrednom sedadle, než aby išla kupovať nové auto.

Máte vlastnú skúsenosť s nákupom nového auta? A bola pre vás akýmkoľvek spôsobom nepríjemná? Napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY