vytisknout velikost písma Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditeľnom facelifte. Ukáže sa vo Frankfurte

Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditeľnom facelifte. Ukáže sa vo Frankfurte

Alpina D3 Bi-Turbo má po decentnom facelifte, ktorý sa taktiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte. Zmeny však nie sú nijako radikálne. V podstate sa len decentne vylepšil dizajn. Po technickej stránke sa stále jedná o trojkové BMW osadené naftovým šesťvalcom s výkonom 257 kW (350 koní).

Na odhalenie dizajnových noviniek pre modelový rok 2016 sa musíte poriadne sústrediť, pretože sú naozaj detailné a Alpina D3 tak na prvý pohľad vyzerá, že sa nezmenila. Novšiu verziu však prezradí upravený predný nárazník a iné chrómové lišty nad hmlovkami. Nové sú tiež predné svetlá kompletne zložená z diód. Vzadu potom opäť nájdeme ľahko pozmenený nárazník a predovšetkým svetlá s novou grafikou.

O pohon sa stále stará šesťvalcový dieselový motor s parametrami 257 kW (350 k) a 700 Nm. Sedan vystrelí na stovku za 4,6 s a maximálne vystrelí na 276 km/h, no spotreba by sa mala pohybovať ľahko nad piatimi litrami. Kombi má čas na zrýchlenie rovnaký, maximálka je nižšia o 2 km/h. Omladená Alpina D3 sa začne predávať na jeseň.

alpiny_5.jpgalpiny_1.jpgalpiny_2.jpgalpiny_3.jpgalpiny_4.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY