vytisknout velikost písma Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditeľnom facelifte. Ukáže sa vo Frankfurte

Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditeľnom facelifte. Ukáže sa vo Frankfurte

Alpina D3 Bi-Turbo má po decentnom facelifte, ktorý sa taktiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte. Zmeny však nie sú nijako radikálne. V podstate sa len decentne vylepšil dizajn. Po technickej stránke sa stále jedná o trojkové BMW osadené naftovým šesťvalcom s výkonom 257 kW (350 koní).

Na odhalenie dizajnových noviniek pre modelový rok 2016 sa musíte poriadne sústrediť, pretože sú naozaj detailné a Alpina D3 tak na prvý pohľad vyzerá, že sa nezmenila. Novšiu verziu však prezradí upravený predný nárazník a iné chrómové lišty nad hmlovkami. Nové sú tiež predné svetlá kompletne zložená z diód. Vzadu potom opäť nájdeme ľahko pozmenený nárazník a predovšetkým svetlá s novou grafikou.

O pohon sa stále stará šesťvalcový dieselový motor s parametrami 257 kW (350 k) a 700 Nm. Sedan vystrelí na stovku za 4,6 s a maximálne vystrelí na 276 km/h, no spotreba by sa mala pohybovať ľahko nad piatimi litrami. Kombi má čas na zrýchlenie rovnaký, maximálka je nižšia o 2 km/h. Omladená Alpina D3 sa začne predávať na jeseň.

alpiny_5.jpgalpiny_1.jpgalpiny_2.jpgalpiny_3.jpgalpiny_4.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY