vytisknout velikost písma Alfa Romeo predstaví vo Frankfurte ďalšie motory pre novú Giuliu

Alfa Romeo predstaví vo Frankfurte ďalšie motory pre novú Giuliu

Nová Giulia vzbudila veľa veľký rozruch. Nečudujeme sa, veď Alfa Romeo sa vytasila rovno s tým najostrejším, čo bude v ponuke, teda s variantom disponujúci výkonom 510 koní. Lenže táto verzia samozrejme nebude tou najpredávanejšou, v cenníku nájdeme ešte ďalšie varianty. A práve tie predstaví talianska automobilka na nadchádzajúcom autosalóne vo Frankfurte.

Britským kolegom z magazínu Car to potvrdil šéf vývoja Philippe Krief. Samozrejme žiadne ďalšie podrobnosti už nepridal, ale načrtol, že pre Giuliu pripadajú do úvahy štvorvalce aj naftový šesťvalec. Na svoje by si mali navyše prísť aj záujemcovia o pohon 4x4. Všetko podstatné sa ale dozvieme až v septembri.

Alfa Romeo stále tají aj presnejšie detaily o jedinej doteraz odhalenej variante QV. O tej zatiaľ vieme len to, že dostala pod kapotu benzínový trojlitrový šesťvalec s výkonom 375 kW (510 k), pod ktorým sú podpísaní technici od Ferrari. Tešiť sa máme na výborné riadenie a hmotnosť rozloženú medzi nápravy v pomere 50/50.

qv1.jpgqv2.jpgqv3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY