vytisknout velikost písma Alfa Romeo plánuje nové modely. Vrcholné verzie dostanú motor Ferrari

Alfa Romeo plánuje nové modely. Vrcholné verzie dostanú motor Ferrari

Plánovanú ofenzívu automobilky Alfa Romeo sme pred pár dňami načali článkom o chystanom sedane Gulia, ktorý sa postaví proti trojkovému BMW alebo v blízkej budúcnosti predstavenému Jaguaru XE. Dobrou správou je fakt, že sa tento automobil vráti na pohon zadnej nápravy. Tým však dobré správy nekončia.

V Taliansku totiž plánujú ďalšie nové modely. Postupne by malo doraziť celkom šesť noviniek počnúc spomínaným sedanom, cez športové kupé, až po SUV. A aby toho nebolo málo, objavili sa aj informácie o použití motorov Ferrari.

Samozrejme nemožno počítať s tým, že každá nová Alfa Romeo automaticky dostane pohonnú jednotku slávnej talianskej značky, no Fiat chce okrem iného zakúriť tiež AMG, BMW M alebo Audi RS. Inak povedané, pripravujú sa vrcholné verzie nových modelov a práve tie už motor Ferrari pod kapotou mať budú.

Celé to znie veľmi zaujímavo, bohužiaľ prvá takáto Alfa Romeo by sa nemala objaviť skôr ako za dva roky.

alfa.jpg
Zdroj: Motorward

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY