vytisknout velikost písma Alfa Romeo plánuje nové modely. Vrcholné verzie dostanú motor Ferrari

Alfa Romeo plánuje nové modely. Vrcholné verzie dostanú motor Ferrari

Plánovanú ofenzívu automobilky Alfa Romeo sme pred pár dňami načali článkom o chystanom sedane Gulia, ktorý sa postaví proti trojkovému BMW alebo v blízkej budúcnosti predstavenému Jaguaru XE. Dobrou správou je fakt, že sa tento automobil vráti na pohon zadnej nápravy. Tým však dobré správy nekončia.

V Taliansku totiž plánujú ďalšie nové modely. Postupne by malo doraziť celkom šesť noviniek počnúc spomínaným sedanom, cez športové kupé, až po SUV. A aby toho nebolo málo, objavili sa aj informácie o použití motorov Ferrari.

Samozrejme nemožno počítať s tým, že každá nová Alfa Romeo automaticky dostane pohonnú jednotku slávnej talianskej značky, no Fiat chce okrem iného zakúriť tiež AMG, BMW M alebo Audi RS. Inak povedané, pripravujú sa vrcholné verzie nových modelov a práve tie už motor Ferrari pod kapotou mať budú.

Celé to znie veľmi zaujímavo, bohužiaľ prvá takáto Alfa Romeo by sa nemala objaviť skôr ako za dva roky.

alfa.jpg
Zdroj: Motorward

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY