vytisknout velikost písma Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera

Ladičská spoločnosť Vilner sa pohrala s najmenšou Alfou Romeo. A potvrdila svoju povesť...
Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo MiTo Vilner
  2. Fotogaléria

Firma Vilner je známa predovšetkým svojimi megalomanskými prestavbami luxusných automobilov, spomeňme nedávne stavby Jeep Wrangler Vilner alebo BMW 6 Bullshark. Teraz sa pustili do kompaktnej Alfy Romeo MiTo. Zvonku sa ich novinka vyznačuje predovšetkým červeným lakovaním s perleťovým efektom a lesklo čiernym sfarbením masky chladiča, dverových kľučiek, krytov zrkadiel a rámčekov zadných svetiel. A pripomeňme ešte matne šedú koncovku výfuku a sedemnásťpalcové liate ráfiky.

Alfa Mito Vilner 22.jpgAlfa Mito Vilner 23.jpgAlfa Mito Vilner 24.jpgAlfa Mito Vilner 25.jpgAlfa Mito Vilner 26.jpgAlfa Mito Vilner 27.jpg
Alfa Romeo MiTo v ladení Vilner

Najviac sa toho ale v duchu tradície Vilneru udialo v interiéri, ktorého prevažná časť je čalúnená rôznymi druhmi kože. Plastové doplnky sa dočkali platinového sfarbenia, tešiť sa môžete aj na nové podlahové koberčeky či špeciálne sadu batožiny. Zážihový preplňovaný štvorvalec 1,4 dosahuje teraz výkonu 200 koní (147 kW) a krútiaci moment 279 Nm.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY