vytisknout velikost písma Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera

Ladičská spoločnosť Vilner sa pohrala s najmenšou Alfou Romeo. A potvrdila svoju povesť...
Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo MiTo Vilner
  2. Fotogaléria

Firma Vilner je známa predovšetkým svojimi megalomanskými prestavbami luxusných automobilov, spomeňme nedávne stavby Jeep Wrangler Vilner alebo BMW 6 Bullshark. Teraz sa pustili do kompaktnej Alfy Romeo MiTo. Zvonku sa ich novinka vyznačuje predovšetkým červeným lakovaním s perleťovým efektom a lesklo čiernym sfarbením masky chladiča, dverových kľučiek, krytov zrkadiel a rámčekov zadných svetiel. A pripomeňme ešte matne šedú koncovku výfuku a sedemnásťpalcové liate ráfiky.

Alfa Mito Vilner 22.jpgAlfa Mito Vilner 23.jpgAlfa Mito Vilner 24.jpgAlfa Mito Vilner 25.jpgAlfa Mito Vilner 26.jpgAlfa Mito Vilner 27.jpg
Alfa Romeo MiTo v ladení Vilner

Najviac sa toho ale v duchu tradície Vilneru udialo v interiéri, ktorého prevažná časť je čalúnená rôznymi druhmi kože. Plastové doplnky sa dočkali platinového sfarbenia, tešiť sa môžete aj na nové podlahové koberčeky či špeciálne sadu batožiny. Zážihový preplňovaný štvorvalec 1,4 dosahuje teraz výkonu 200 koní (147 kW) a krútiaci moment 279 Nm.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY