vytisknout velikost písma Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera

Ladičská spoločnosť Vilner sa pohrala s najmenšou Alfou Romeo. A potvrdila svoju povesť...
Alfa Romeo MiTo vyladená v Bulharsku u Vilnera
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo MiTo Vilner
  2. Fotogaléria

Firma Vilner je známa predovšetkým svojimi megalomanskými prestavbami luxusných automobilov, spomeňme nedávne stavby Jeep Wrangler Vilner alebo BMW 6 Bullshark. Teraz sa pustili do kompaktnej Alfy Romeo MiTo. Zvonku sa ich novinka vyznačuje predovšetkým červeným lakovaním s perleťovým efektom a lesklo čiernym sfarbením masky chladiča, dverových kľučiek, krytov zrkadiel a rámčekov zadných svetiel. A pripomeňme ešte matne šedú koncovku výfuku a sedemnásťpalcové liate ráfiky.

Alfa Mito Vilner 22.jpgAlfa Mito Vilner 23.jpgAlfa Mito Vilner 24.jpgAlfa Mito Vilner 25.jpgAlfa Mito Vilner 26.jpgAlfa Mito Vilner 27.jpg
Alfa Romeo MiTo v ladení Vilner

Najviac sa toho ale v duchu tradície Vilneru udialo v interiéri, ktorého prevažná časť je čalúnená rôznymi druhmi kože. Plastové doplnky sa dočkali platinového sfarbenia, tešiť sa môžete aj na nové podlahové koberčeky či špeciálne sadu batožiny. Zážihový preplňovaný štvorvalec 1,4 dosahuje teraz výkonu 200 koní (147 kW) a krútiaci moment 279 Nm.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY