vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Zlá správa hneď na úvod. Ak sa vám táto Alfa Romeo Giulietta páči, budete si musieť urobiť výlet do Talianska. Nová edícia Sprint Speciale totiž mieri len na domáci trh. Záujemcovia dostanú niekoľko doplnkov na karosériu a hlavne upravený podvozok osadený výkonnejšími brzdami.

Giulietta Sprint Speciale dostala navyše upravený zadný nárazník, prahové nástavce, väčšiu koncovku výfuku alebo tmavo strieborné kryty spätných zrkadiel, masku a hmlovky. Hlavným poznávacím znamením sú ale čierne disky veľkosti sedemnásť palcov.

Ak je vám toto všetko nejaké povedomé, potom máte pravdu, pretože Giulietta Sprint prišla s tým rovnaký minulý rok. Speciale má však niekoľko vecí navyše. Táto Giulietta totiž používa športové odpruženie a väčšie štvorpiestové brzdy Brembo s červenými strmeňmi.

V interiéri sa potom nová edícia prejaví športovými sedačkami, čalúnením Alcantarou, športovým volantom a niekoľkými ďalšími detailmi.

Giulietta Sprint Speciale sa ponúka na talianskom trhu v štyroch verziách. Záujemcovia môžu siahnuť po motore 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), prípadne niečom z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) alebo 2.0 JTDM naladeným na 129 kW (175 k) . Benzínová verzia stojí 27 500 eur, za najlacnejší diesel zaplatia zákazníci 32 950 eur.

sprint_special_1.jpgsprint_special_4.jpgsprint_special_6.jpgsprint_special_3.jpgsprint_special_2.jpgsprint_special_5.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY