vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Zlá správa hneď na úvod. Ak sa vám táto Alfa Romeo Giulietta páči, budete si musieť urobiť výlet do Talianska. Nová edícia Sprint Speciale totiž mieri len na domáci trh. Záujemcovia dostanú niekoľko doplnkov na karosériu a hlavne upravený podvozok osadený výkonnejšími brzdami.

Giulietta Sprint Speciale dostala navyše upravený zadný nárazník, prahové nástavce, väčšiu koncovku výfuku alebo tmavo strieborné kryty spätných zrkadiel, masku a hmlovky. Hlavným poznávacím znamením sú ale čierne disky veľkosti sedemnásť palcov.

Ak je vám toto všetko nejaké povedomé, potom máte pravdu, pretože Giulietta Sprint prišla s tým rovnaký minulý rok. Speciale má však niekoľko vecí navyše. Táto Giulietta totiž používa športové odpruženie a väčšie štvorpiestové brzdy Brembo s červenými strmeňmi.

V interiéri sa potom nová edícia prejaví športovými sedačkami, čalúnením Alcantarou, športovým volantom a niekoľkými ďalšími detailmi.

Giulietta Sprint Speciale sa ponúka na talianskom trhu v štyroch verziách. Záujemcovia môžu siahnuť po motore 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), prípadne niečom z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) alebo 2.0 JTDM naladeným na 129 kW (175 k) . Benzínová verzia stojí 27 500 eur, za najlacnejší diesel zaplatia zákazníci 32 950 eur.

sprint_special_1.jpgsprint_special_4.jpgsprint_special_6.jpgsprint_special_3.jpgsprint_special_2.jpgsprint_special_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY