vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepšie brzdy pre taliansky trh

Zlá správa hneď na úvod. Ak sa vám táto Alfa Romeo Giulietta páči, budete si musieť urobiť výlet do Talianska. Nová edícia Sprint Speciale totiž mieri len na domáci trh. Záujemcovia dostanú niekoľko doplnkov na karosériu a hlavne upravený podvozok osadený výkonnejšími brzdami.

Giulietta Sprint Speciale dostala navyše upravený zadný nárazník, prahové nástavce, väčšiu koncovku výfuku alebo tmavo strieborné kryty spätných zrkadiel, masku a hmlovky. Hlavným poznávacím znamením sú ale čierne disky veľkosti sedemnásť palcov.

Ak je vám toto všetko nejaké povedomé, potom máte pravdu, pretože Giulietta Sprint prišla s tým rovnaký minulý rok. Speciale má však niekoľko vecí navyše. Táto Giulietta totiž používa športové odpruženie a väčšie štvorpiestové brzdy Brembo s červenými strmeňmi.

V interiéri sa potom nová edícia prejaví športovými sedačkami, čalúnením Alcantarou, športovým volantom a niekoľkými ďalšími detailmi.

Giulietta Sprint Speciale sa ponúka na talianskom trhu v štyroch verziách. Záujemcovia môžu siahnuť po motore 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), prípadne niečom z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) alebo 2.0 JTDM naladeným na 129 kW (175 k) . Benzínová verzia stojí 27 500 eur, za najlacnejší diesel zaplatia zákazníci 32 950 eur.

sprint_special_1.jpgsprint_special_4.jpgsprint_special_6.jpgsprint_special_3.jpgsprint_special_2.jpgsprint_special_5.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY