vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB, vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje 1750 TB.
Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulietta
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulietta

Na autosalóne v Ženeve bude aktívna aj talianska značka Alfa Romeo. Privezie totiž facelift hatchbacku Giulietta. Zmenil sa predný nárazník a maska chladiča, avšak Giuliettu aj po facelifte stále bezpečne spoznáte. Modifikácie sú skutočne len kozmetické a v ponuke sú napríklad aj nové farby alebo kolesá.

alfa romeo giulietta (20).jpgalfa romeo giulietta (4).jpgalfa romeo giulietta (31).jpg
V rámci faceliftu sa Alfa Romeo Giulietta dočkala pozmenené predné časti vozidiel a pár nových detailov do interiéru. Športová verzia Veloce má motor 1750 TBi s výkonom 240 koní

Niekoľko nových detailov nájdete aj v interiéri, kde sa to točí hlavne okolo modernizovaného zábavného systému Uconnect s možnosťou pripojenia na internet. Upravená bola výbava a dostanete napríklad aj nové sedačky s inými poťahmi.

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 215 Nm. Tú si môžete kúpiť aj vo verzii na LPG. Nad ňou je motor 1.4 TB MultiAir s výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 230 Nm.

Najsilnejší tisícštyristovka ponúkne 125 kW (170 k) a tiež 230 Nm, Alfa ju však ponúka výhradne s dvojspojkovou automatickou prevodovkou TCT. Vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje jednotka 1750 TBi v športovom modeli Giulietta Veloce, ktorá má výkon 176 kW (240 k) a krútiaci moment 340 Nm, s funkciou overboost dokonca 380 Nm.

alfa romeo giulietta (5).jpgalfa romeo giulietta (6).jpgalfa romeo giulietta (12).jpg
Z bežných motorizácií je najsilnejší turbodiesel 2.0 JTDM s výkonom 129 kW. Základnú tisícštyristovku (88 kW a 215 Nm) môžete mať aj vo verzii na LPG

Alfa Romeo Giulietta Veloce, ktorá má štandardne prevodovku TCT, zrýchli z 0 na 100 km/h za šesť sekúnd a jej maximálna rýchlosť je 243 km/h. Nešlo by to ale ani bez dieselov. Základný motor 1.6 JTDM ponúka parametre 88 kW (120 k) a 280 Nm, nad ním sú potom dva varianty motora 2.0 JTDM s výkonmi 110 a 129 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY