vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB, vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje 1750 TB.
Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulietta
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulietta

Na autosalóne v Ženeve bude aktívna aj talianska značka Alfa Romeo. Privezie totiž facelift hatchbacku Giulietta. Zmenil sa predný nárazník a maska chladiča, avšak Giuliettu aj po facelifte stále bezpečne spoznáte. Modifikácie sú skutočne len kozmetické a v ponuke sú napríklad aj nové farby alebo kolesá.

alfa romeo giulietta (20).jpgalfa romeo giulietta (4).jpgalfa romeo giulietta (31).jpg
V rámci faceliftu sa Alfa Romeo Giulietta dočkala pozmenené predné časti vozidiel a pár nových detailov do interiéru. Športová verzia Veloce má motor 1750 TBi s výkonom 240 koní

Niekoľko nových detailov nájdete aj v interiéri, kde sa to točí hlavne okolo modernizovaného zábavného systému Uconnect s možnosťou pripojenia na internet. Upravená bola výbava a dostanete napríklad aj nové sedačky s inými poťahmi.

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 215 Nm. Tú si môžete kúpiť aj vo verzii na LPG. Nad ňou je motor 1.4 TB MultiAir s výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 230 Nm.

Najsilnejší tisícštyristovka ponúkne 125 kW (170 k) a tiež 230 Nm, Alfa ju však ponúka výhradne s dvojspojkovou automatickou prevodovkou TCT. Vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje jednotka 1750 TBi v športovom modeli Giulietta Veloce, ktorá má výkon 176 kW (240 k) a krútiaci moment 340 Nm, s funkciou overboost dokonca 380 Nm.

alfa romeo giulietta (5).jpgalfa romeo giulietta (6).jpgalfa romeo giulietta (12).jpg
Z bežných motorizácií je najsilnejší turbodiesel 2.0 JTDM s výkonom 129 kW. Základnú tisícštyristovku (88 kW a 215 Nm) môžete mať aj vo verzii na LPG

Alfa Romeo Giulietta Veloce, ktorá má štandardne prevodovku TCT, zrýchli z 0 na 100 km/h za šesť sekúnd a jej maximálna rýchlosť je 243 km/h. Nešlo by to ale ani bez dieselov. Základný motor 1.6 JTDM ponúka parametre 88 kW (120 k) a 280 Nm, nad ním sú potom dva varianty motora 2.0 JTDM s výkonmi 110 a 129 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY