vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB, vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje 1750 TB.
Alfa Romeo Giulietta má po facelifte. Prišla športová verzia Veloce
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulietta
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulietta

Na autosalóne v Ženeve bude aktívna aj talianska značka Alfa Romeo. Privezie totiž facelift hatchbacku Giulietta. Zmenil sa predný nárazník a maska chladiča, avšak Giuliettu aj po facelifte stále bezpečne spoznáte. Modifikácie sú skutočne len kozmetické a v ponuke sú napríklad aj nové farby alebo kolesá.

alfa romeo giulietta (20).jpgalfa romeo giulietta (4).jpgalfa romeo giulietta (31).jpg
V rámci faceliftu sa Alfa Romeo Giulietta dočkala pozmenené predné časti vozidiel a pár nových detailov do interiéru. Športová verzia Veloce má motor 1750 TBi s výkonom 240 koní

Niekoľko nových detailov nájdete aj v interiéri, kde sa to točí hlavne okolo modernizovaného zábavného systému Uconnect s možnosťou pripojenia na internet. Upravená bola výbava a dostanete napríklad aj nové sedačky s inými poťahmi.

Ponuka motorov začína preplňovanou jednotkou 1.4 TB s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 215 Nm. Tú si môžete kúpiť aj vo verzii na LPG. Nad ňou je motor 1.4 TB MultiAir s výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 230 Nm.

Najsilnejší tisícštyristovka ponúkne 125 kW (170 k) a tiež 230 Nm, Alfa ju však ponúka výhradne s dvojspojkovou automatickou prevodovkou TCT. Vrchol ponuky benzínových motorov predstavuje jednotka 1750 TBi v športovom modeli Giulietta Veloce, ktorá má výkon 176 kW (240 k) a krútiaci moment 340 Nm, s funkciou overboost dokonca 380 Nm.

alfa romeo giulietta (5).jpgalfa romeo giulietta (6).jpgalfa romeo giulietta (12).jpg
Z bežných motorizácií je najsilnejší turbodiesel 2.0 JTDM s výkonom 129 kW. Základnú tisícštyristovku (88 kW a 215 Nm) môžete mať aj vo verzii na LPG

Alfa Romeo Giulietta Veloce, ktorá má štandardne prevodovku TCT, zrýchli z 0 na 100 km/h za šesť sekúnd a jej maximálna rýchlosť je 243 km/h. Nešlo by to ale ani bez dieselov. Základný motor 1.6 JTDM ponúka parametre 88 kW (120 k) a 280 Nm, nad ním sú potom dva varianty motora 2.0 JTDM s výkonmi 110 a 129 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY