vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Na novú Alfu Romeo Giulia si ešte nejaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, prebiehajú posledné skúšky a ladenie. Zatiaľ sme si mohli prezrieť vrcholnú športovú verziu QV s výkonom cez 500 koní, ale fanúšikovia určite čakajú aj na civilnejšie (a lacnejšie) motory.

Skôr ako na jeseň 2016 sa ale nedočkajú, zadný náhon od Alfy Romeo skutočne dorazí do predaja až o rok. Už ale vďaka britskému magazínu Car vieme, čo bude mať nová Alfa pod kapotou aj v civilnom prevedení.
Chrbtica ponuky bude tvoriť prepĺňaný benzínový štvorvalec 2,0 l v troch stupňoch naladení. Základná verzia bude mať výkon 132 kW (180 k), druhá potom 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k).

Bez turbodiesela by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia preto ponúkne aj štvorvalec 2,2 litra, opäť v troch stupňoch naladení. Základ bude mať 99 kW (135 k), nasleduje verzia 132 kW (180 k) a končí sa pri vyhotovení s výkonom 155 kW (211 k). V predaji ale bude aj trojlitrový naftový šesťvalec s výkonom 250 kW (340 k).

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY