vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Na novú Alfu Romeo Giulia si ešte nejaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, prebiehajú posledné skúšky a ladenie. Zatiaľ sme si mohli prezrieť vrcholnú športovú verziu QV s výkonom cez 500 koní, ale fanúšikovia určite čakajú aj na civilnejšie (a lacnejšie) motory.

Skôr ako na jeseň 2016 sa ale nedočkajú, zadný náhon od Alfy Romeo skutočne dorazí do predaja až o rok. Už ale vďaka britskému magazínu Car vieme, čo bude mať nová Alfa pod kapotou aj v civilnom prevedení.
Chrbtica ponuky bude tvoriť prepĺňaný benzínový štvorvalec 2,0 l v troch stupňoch naladení. Základná verzia bude mať výkon 132 kW (180 k), druhá potom 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k).

Bez turbodiesela by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia preto ponúkne aj štvorvalec 2,2 litra, opäť v troch stupňoch naladení. Základ bude mať 99 kW (135 k), nasleduje verzia 132 kW (180 k) a končí sa pri vyhotovení s výkonom 155 kW (211 k). V predaji ale bude aj trojlitrový naftový šesťvalec s výkonom 250 kW (340 k).

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY