vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Na novú Alfu Romeo Giulia si ešte nejaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, prebiehajú posledné skúšky a ladenie. Zatiaľ sme si mohli prezrieť vrcholnú športovú verziu QV s výkonom cez 500 koní, ale fanúšikovia určite čakajú aj na civilnejšie (a lacnejšie) motory.

Skôr ako na jeseň 2016 sa ale nedočkajú, zadný náhon od Alfy Romeo skutočne dorazí do predaja až o rok. Už ale vďaka britskému magazínu Car vieme, čo bude mať nová Alfa pod kapotou aj v civilnom prevedení.
Chrbtica ponuky bude tvoriť prepĺňaný benzínový štvorvalec 2,0 l v troch stupňoch naladení. Základná verzia bude mať výkon 132 kW (180 k), druhá potom 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k).

Bez turbodiesela by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia preto ponúkne aj štvorvalec 2,2 litra, opäť v troch stupňoch naladení. Základ bude mať 99 kW (135 k), nasleduje verzia 132 kW (180 k) a končí sa pri vyhotovení s výkonom 155 kW (211 k). V predaji ale bude aj trojlitrový naftový šesťvalec s výkonom 250 kW (340 k).

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY