vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Alfa Romeo Giulia sa začne predávať o rok. Už ale poznáme ďalšie motory

Na novú Alfu Romeo Giulia si ešte nejaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, prebiehajú posledné skúšky a ladenie. Zatiaľ sme si mohli prezrieť vrcholnú športovú verziu QV s výkonom cez 500 koní, ale fanúšikovia určite čakajú aj na civilnejšie (a lacnejšie) motory.

Skôr ako na jeseň 2016 sa ale nedočkajú, zadný náhon od Alfy Romeo skutočne dorazí do predaja až o rok. Už ale vďaka britskému magazínu Car vieme, čo bude mať nová Alfa pod kapotou aj v civilnom prevedení.
Chrbtica ponuky bude tvoriť prepĺňaný benzínový štvorvalec 2,0 l v troch stupňoch naladení. Základná verzia bude mať výkon 132 kW (180 k), druhá potom 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k).

Bez turbodiesela by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia preto ponúkne aj štvorvalec 2,2 litra, opäť v troch stupňoch naladení. Základ bude mať 99 kW (135 k), nasleduje verzia 132 kW (180 k) a končí sa pri vyhotovení s výkonom 155 kW (211 k). V predaji ale bude aj trojlitrový naftový šesťvalec s výkonom 250 kW (340 k).

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY