vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia sa ukáže už o mesiac. Čo sa chystá?

Alfa Romeo Giulia sa ukáže už o mesiac. Čo sa chystá?

Práve faceliftovanému BMW radu 3 sa už o necelý mesiac začne zle dýchať. Alfa Romeo totiž konečne predstaví dlho očakávaný model Giulia s pohonom zadných kolies, ktorý má začať modelovú ofenzívu. Celkom má talianska automobilka v pláne vypustiť deväť nových modelov vrátane luxusného sedanu a niekoľkých SUV.

Novinka sa predstaví 24. júna pri príležitosti osláv 105 rokov automobilky Alfa Romeo. Model Giulia bude postavený na úplne novej zadokolkovej platforme interne pomenovanej ako Giorgio, ktorá bola vyvinutá z platformy pre Maserati Ghibli.

Počíta sa s nasadením menších a slabších motorov. Základ má tvoriť prepĺňaný štvorvalec 1,4 l v niekoľkých výkonových verziách. Nad ním bude modernizovaný motor 1750 TBi a neskôr prídu aj dva šesťvalce 2,5 a 3,0 l. Všetky motory budú mať preplňovanie.

Samozrejme budú aj diesely. Začne sa pri jednotke 1,6 l a vrcholom bude šesťvalec 3,0 l. Popri manuálnych prevodoviek ponúkne Alfa Romeo aj automat. Časom zrejme príde aj pohon všetkých kolies ako príplatková položka k silnejším motorom.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY