vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia s novým motorom a na ďalších fotkách

Alfa Romeo Giulia s novým motorom a na ďalších fotkách
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulia

Nová zadnokolka Alfa Romeo Giulia síce mešká so svojim príchodom, ale aspoň už máme oficiálne potvrdený ďalší motor do civilnejšieho prevedenia. Zatiaľ sa totiž hovorilo len o vrcholné päťstokoňovej verzii QV so šesťvalcom Ferrari.

alfa (1).jpgalfa (10).jpgalfa (11).jpgalfa (12).jpgalfa (13).jpgalfa (14).jpgNež sa vôbec dostane nová Alfa Romeo do predaja, môžete si krátiť čas prezeraním ďalšej fotogalérie. Tentokrát sa jedná o americký model vrcholnej verzie QV s motorom V6 bi-turbo od Ferrari

Pre americký trh bol oficiálne oznámený celohliníkový dvojlitrový štvorvalec MultiAir 2 s dvojkomorovým turbodúchadlom a výkonom 206 kW (280 k), ktorý môže mať manuálnu alebo automatickú prevodovku a za príplatok aj pohon všetkých kolies. Údaje sa trochu líšia od pôvodných informácií, ale pri americkej verzii to môže byť iné ako v Európe.

Zatiaľ nepotvrdené sú turbodiesely 2,2 l a 3,0 l V6, ktoré zamieria na európsky trh. V USA sa s dieselom asi príliš počítať nemôže. Základný motor by mal ponúknuť okolo 100 kW výkonu, trojliter sa zrejme dostane až niekam k 250 kW.

alfa (49).jpgalfa (51).jpgalfa (54).jpgKonečne sú k dispozícii aj poriadne zábery interiéru novej Alfy. Karbónové sedačky vyzerajú naozaj zaujímavo, ale bežná produkcia dostane obyčajné kreslá

Pokiaľ ide o fotografie, koncern Fiat-Chrysler vydal ďalšiu sadu snímok vrcholnej verzie QV. Pomaly sa nám z obyčajnej ľudovej Giulie stáva niečo ako Columbova manželka. Veľa sa o nej hovorí, ale nikto ju nikdy nevidel...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY