vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vyzerá a znie dosť divoko

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vyzerá a znie dosť divoko

Nová Alfa Romeo Giulia je nedočkavo očakávaná tisíckami fanúšikov po celom svete. Síce sú niektorí dosť skeptickí, ale keď má prísť zadný náhon s šesťvalcom od Ferrari a výkonom cez 500 koní, len málo nadšencov k tomu nezaujme žiadny postoj.

Teraz sa môžeme pozrieť, ako Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nordschleife. Vyzerá dosť divoko, automobilka tu zrejme ešte dokončuje finálne nastavenia. Ono dostať tých viac ako 500 koní na ceste vyžaduje starostlivý prístup k ladeniu podvozku.

Ani zvuk nie je na zahodenie, aj keď komprimované video nepovie toľko ako osobná skúsenosť. Premiéru si Alfa Romeo Giulia odbije na autosalóne vo Frankfurte, kde by sme sa tiež mali dozvedieť viac informácií o bežných pohonných jednotkách.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY