vytisknout velikost písma Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vyzerá a znie dosť divoko

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vyzerá a znie dosť divoko

Nová Alfa Romeo Giulia je nedočkavo očakávaná tisíckami fanúšikov po celom svete. Síce sú niektorí dosť skeptickí, ale keď má prísť zadný náhon s šesťvalcom od Ferrari a výkonom cez 500 koní, len málo nadšencov k tomu nezaujme žiadny postoj.

Teraz sa môžeme pozrieť, ako Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nordschleife. Vyzerá dosť divoko, automobilka tu zrejme ešte dokončuje finálne nastavenia. Ono dostať tých viac ako 500 koní na ceste vyžaduje starostlivý prístup k ladeniu podvozku.

Ani zvuk nie je na zahodenie, aj keď komprimované video nepovie toľko ako osobná skúsenosť. Premiéru si Alfa Romeo Giulia odbije na autosalóne vo Frankfurte, kde by sme sa tiež mali dozvedieť viac informácií o bežných pohonných jednotkách.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY