vytisknout velikost písma Alfa Romeo Disco Volante: znovuzrodená legenda od Touringu druhýkrát

Karosáreň Touring Superleggera sa po dvoch rokoch vracia do Ženevy s podobnou témou, ale novým autom.
Alfa Romeo Disco Volante: znovuzrodená legenda od Touringu druhýkrát

Predvlani spoločnosť Carrozzeria Touring Superleggera do Ženevy priviezla pôsobivú štúdiu nadväzujúcu na slávnu sériu stavieb Alfa Romeo Touring Disco Volante z päťdesiatych rokov. "Lietajúci tanier" pristane v Ženeve aj tento rok, pričom výsledok pôsobí ešte prepracovanejším a čistejším dojmom ako štúdia z roku 2012, ktorá sa v priebehu minulého roka dočkala obmedzenej série vozidiel pre zámožných majiteľov.

Alfa Disco Volente Touring 11.jpgAlfa Disco Volente Touring 09.jpgAlfa Disco Volente Touring 07.jpgAlfa Disco Volente Touring 04.jpgAlfa Disco Volente Touring 03.jpgAlfa Disco Volente Touring 08.jpg
Alfa Romeo Touring Disco Volante pre tohtoročný autosalón v Ženeve

Aj novinka stojí na podvozku modelu Alfa Romeo 8C, takže využíva adaptovaný osemvalec Maserati s väčším objemom, výkonom 450 koní (331 kW) a krútiacim momentom 480 Nm. Nové Disco Volante vyniká zeleným lakovaním s hnedými, prevažne ale zlatistými akcentmi.

Alfa Disco Volente Touring 10.jpgAlfa Disco Volente Touring 01.jpgAlfa Disco Volente Touring 02.jpg
Spracovanie interiéru za poňatím karosérie v ničom nezaostáva

Podobnú kombináciu farieb nájdeme aj v interiéri, ktorý celkovo vyzerá ešte "omladenejšie" ako pôvodný model z roku 2012. Aj v prípade tejto stavby možno očakávať malosériovú výrobu.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY