vytisknout velikost písma Alfa-Romeo 4C vyjde na 51 tisíc, je drahšia než Boxster

Alfa-Romeo 4C vyjde na 51 tisíc, je drahšia než Boxster

Nové športové kupé značky Alfa Romeo za sebou oficiálnu premiéru a postupne vstupuje na jednotlivé európske trhy. Zatiaľ čo v iných krajinách Alfa rozosiela médiám tlačové mapy vrátane cenníkov, u nás sa uvedenie modelu 4C odbilo tichým zverejnením základnej ceny na webe slovenského zastúpenia značky.

Alfa Romeo 4C v základnom prevedení bude na slovenskom trhu stáť 51 100 .

Za športové auto s karbónovou konštrukciou a motorom uprostred to nie je suma premrštená, ale ani prehnane podliezavá.

Porsche Boxster, ktoré sme vybrali do nadpisu kvôli nižšej cene , začína na sume o dvesto eur nižšej. A je to Porsche. S vyšším výkonom, väčšou maximálkou a sťahovacou strechou (avšak podstatne horšom zrýchlením 0-100 km / h a vyššou hmotnosťou). Kupé Cayman stojí 50 900 .

O zákazníkov sa ale Alfa s nikým preťahovať nebude. Po prvé preto, že pomerom výkonu a hmotnosti doslova nemá v podobnej cenovej hladine konkurenciu. Po druhé preto, že - ako dobre vedia u inej značky zo skupiny Fiat - kľúčové je udržiavať previs dopytu nad ponukou. Alfa Romeo 4C bude vznikať v počte len 3500 kusov ročne, z čoho pre Európu je určená rovná tisícka.

Vo väčšine európskych krajín vstupuje 4C na trh v lepšie vybavenej sérii Launch Edition s exkluzívnym lakom, kolesami a karbónovými doplnkami.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY