vytisknout velikost písma Alfa-Romeo 4C vyjde na 51 tisíc, je drahšia než Boxster

Alfa-Romeo 4C vyjde na 51 tisíc, je drahšia než Boxster

Nové športové kupé značky Alfa Romeo za sebou oficiálnu premiéru a postupne vstupuje na jednotlivé európske trhy. Zatiaľ čo v iných krajinách Alfa rozosiela médiám tlačové mapy vrátane cenníkov, u nás sa uvedenie modelu 4C odbilo tichým zverejnením základnej ceny na webe slovenského zastúpenia značky.

Alfa Romeo 4C v základnom prevedení bude na slovenskom trhu stáť 51 100 .

Za športové auto s karbónovou konštrukciou a motorom uprostred to nie je suma premrštená, ale ani prehnane podliezavá.

Porsche Boxster, ktoré sme vybrali do nadpisu kvôli nižšej cene , začína na sume o dvesto eur nižšej. A je to Porsche. S vyšším výkonom, väčšou maximálkou a sťahovacou strechou (avšak podstatne horšom zrýchlením 0-100 km / h a vyššou hmotnosťou). Kupé Cayman stojí 50 900 .

O zákazníkov sa ale Alfa s nikým preťahovať nebude. Po prvé preto, že pomerom výkonu a hmotnosti doslova nemá v podobnej cenovej hladine konkurenciu. Po druhé preto, že - ako dobre vedia u inej značky zo skupiny Fiat - kľúčové je udržiavať previs dopytu nad ponukou. Alfa Romeo 4C bude vznikať v počte len 3500 kusov ročne, z čoho pre Európu je určená rovná tisícka.

Vo väčšine európskych krajín vstupuje 4C na trh v lepšie vybavenej sérii Launch Edition s exkluzívnym lakom, kolesami a karbónovými doplnkami.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY