vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C Spider nafotená pred premiérou. Od konceptu sa príliš nelíši

Alfa Romeo 4C Spider nafotená pred premiérou. Od konceptu sa príliš nelíši

Tohtoročný autosalón v Ženeve sa stal dejiskom premiéry Alfy Roemo 4C Targa Coupé. Akokoľvek voz vyzeral sériovo, išlo len o koncept. Finálne vyhotovenie sa predstaví v Detroite, prípadne neskôr v Ženeve, každopádne jeho podoba už nie je tajomstvom. Prekvapenie sa ale nekoná, pretože výsledok vyzerá rovnako ako spomínaný koncept.

Teda aby sme boli úplne presní, vyzerá skoro rovnako. Na prvý pohľad zaujme otvor pred zadnými kolesami na strane vodiča. Súdiac podľa fotiek, ktoré zverejnil taliansky autoblog, to je ale jediný väčší rozdiel, ktorým sa sériová verzia líši od ženevskej predpremiéry.

Technické dáta a ďalšie podrobnosti zatiaľ k dispozícii nie sú. Pripomeňme preto iba skutočnosť, že auto vystavené v Ženeve 2014 dostalo opäť preplňovaný štvorvalec s objemom 1750 cm3 a že stovku zvládlo za 4,5 s (rovnako ako kupé), hoci bolo o 60 kg ťažšie.

spider.jpgspider_1.jpgspider_2.jpgspider_3.jpgspider_4.jpg
Foto: Autoblog.it

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY