vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C Spider nafotená pred premiérou. Od konceptu sa príliš nelíši

Alfa Romeo 4C Spider nafotená pred premiérou. Od konceptu sa príliš nelíši

Tohtoročný autosalón v Ženeve sa stal dejiskom premiéry Alfy Roemo 4C Targa Coupé. Akokoľvek voz vyzeral sériovo, išlo len o koncept. Finálne vyhotovenie sa predstaví v Detroite, prípadne neskôr v Ženeve, každopádne jeho podoba už nie je tajomstvom. Prekvapenie sa ale nekoná, pretože výsledok vyzerá rovnako ako spomínaný koncept.

Teda aby sme boli úplne presní, vyzerá skoro rovnako. Na prvý pohľad zaujme otvor pred zadnými kolesami na strane vodiča. Súdiac podľa fotiek, ktoré zverejnil taliansky autoblog, to je ale jediný väčší rozdiel, ktorým sa sériová verzia líši od ženevskej predpremiéry.

Technické dáta a ďalšie podrobnosti zatiaľ k dispozícii nie sú. Pripomeňme preto iba skutočnosť, že auto vystavené v Ženeve 2014 dostalo opäť preplňovaný štvorvalec s objemom 1750 cm3 a že stovku zvládlo za 4,5 s (rovnako ako kupé), hoci bolo o 60 kg ťažšie.

spider.jpgspider_1.jpgspider_2.jpgspider_3.jpgspider_4.jpg
Foto: Autoblog.it

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY