vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie

Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalóne v Detroite sa predstavuje aj nová otvorená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu sa nič úplne zásadného nemení, takže necháme hovoriť fotky v galérii. Ostatne, o tom vždy bola Alfa Romeo ..

alfa (10).jpgalfa (31).jpgalfa (36).jpg
alfa (73).jpgalfa (76).jpgalfa (49).jpg
V principe je 4C, či už so strechou alebo bez nej, stále rovnaké auto. Spider váží len o 10 kg viac než kupé.

Len pripomenieme, že otvorený model 4C Spider i uzavreté kupé jazdí na kabronovom monokoku a to poskytuje autám vysokú pevnosť pri nízkej hmotnosti. Výsledkom je, že odrezanie strechy pridalo na váhe len zanedbateľných 10 kg. V základe dostanete látkový odnímateľný diel, neskôr pribudne ešte karbónový hard-top.

K pohonu opäť slúži uprostred umiestnený preplňovaný štvorvalec 1750 TBi s výkonom 177 kW (240 k) a krútiacim momentom 350 Nm. Stovku voz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozbehne sa na 258 km/h. Opäť je tu len dvojspojková automatická prevodovka a pohon zadných kolies.

Rovnako ako v kupé si môžete priplatiť za hlasnejší závodný výfuk. Ani jedna verzia nemá posilňovač riadenia. Alfa Romeo tvrdí, že vďaka tomu vodič dostane viac informácii a zažije klasické spojenie so športovým vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY