vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie

Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalóne v Detroite sa predstavuje aj nová otvorená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu sa nič úplne zásadného nemení, takže necháme hovoriť fotky v galérii. Ostatne, o tom vždy bola Alfa Romeo ..

alfa (10).jpgalfa (31).jpgalfa (36).jpg
alfa (73).jpgalfa (76).jpgalfa (49).jpg
V principe je 4C, či už so strechou alebo bez nej, stále rovnaké auto. Spider váží len o 10 kg viac než kupé.

Len pripomenieme, že otvorený model 4C Spider i uzavreté kupé jazdí na kabronovom monokoku a to poskytuje autám vysokú pevnosť pri nízkej hmotnosti. Výsledkom je, že odrezanie strechy pridalo na váhe len zanedbateľných 10 kg. V základe dostanete látkový odnímateľný diel, neskôr pribudne ešte karbónový hard-top.

K pohonu opäť slúži uprostred umiestnený preplňovaný štvorvalec 1750 TBi s výkonom 177 kW (240 k) a krútiacim momentom 350 Nm. Stovku voz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozbehne sa na 258 km/h. Opäť je tu len dvojspojková automatická prevodovka a pohon zadných kolies.

Rovnako ako v kupé si môžete priplatiť za hlasnejší závodný výfuk. Ani jedna verzia nemá posilňovač riadenia. Alfa Romeo tvrdí, že vďaka tomu vodič dostane viac informácii a zažije klasické spojenie so športovým vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY