vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie

Alfa Romeo 4C Spider mieri do Detroitu. Tu sú prvé fotky sériovej verzie
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalóne v Detroite sa predstavuje aj nová otvorená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu sa nič úplne zásadného nemení, takže necháme hovoriť fotky v galérii. Ostatne, o tom vždy bola Alfa Romeo ..

alfa (10).jpgalfa (31).jpgalfa (36).jpg
alfa (73).jpgalfa (76).jpgalfa (49).jpg
V principe je 4C, či už so strechou alebo bez nej, stále rovnaké auto. Spider váží len o 10 kg viac než kupé.

Len pripomenieme, že otvorený model 4C Spider i uzavreté kupé jazdí na kabronovom monokoku a to poskytuje autám vysokú pevnosť pri nízkej hmotnosti. Výsledkom je, že odrezanie strechy pridalo na váhe len zanedbateľných 10 kg. V základe dostanete látkový odnímateľný diel, neskôr pribudne ešte karbónový hard-top.

K pohonu opäť slúži uprostred umiestnený preplňovaný štvorvalec 1750 TBi s výkonom 177 kW (240 k) a krútiacim momentom 350 Nm. Stovku voz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozbehne sa na 258 km/h. Opäť je tu len dvojspojková automatická prevodovka a pohon zadných kolies.

Rovnako ako v kupé si môžete priplatiť za hlasnejší závodný výfuk. Ani jedna verzia nemá posilňovač riadenia. Alfa Romeo tvrdí, že vďaka tomu vodič dostane viac informácii a zažije klasické spojenie so športovým vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY